اپل تی وی پلاس نگاه اولیه سریال The Essex Serpent را به اشتراک گذاشت


امید دلیری 18 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس نگاه اولیه سریال The Essex Serpent را به اشتراک گذاشت. این نگاه اولیه ، یک تریلر از پشت صحنه این سریال درام می باشد. این تریلر بازیگرانی را نشان می دهد که انگیزه های شخصیت خود را در جستجوی این موجود افسانه ای توضیح می دهند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال The Essex Serpent «مار اسکس» یک سریال درام بر اساس رمانی از Sarah Perry می باشد. نگاه اولیه ، پشت صحنه سریال و اینکه چگونه تلاش می کند کلیشه هایی را که در زمان های دیگر و قبل گفته شده را زیر و رو می کند. Claire Danes و Tom Hiddleston از ستارگان این سریال می باشند. Claire Danes نقش Cora Seaborne را بازی می کند. او به اسکس نقل مکان می کند تا گزارشات مربوط به یک مار دریایی افسانه ای را بررسی کند. Tom Hiddleston نقش یک کشیش محلی را بازی می کند. Cora همراه با کشیش محلی پیوند علمی و شک و تردید ایجاد می کند. اما در نهایت فاجعه ای رخ می دهد و Cora متهم به جذب این موجود می شود.

در ابتدا قرار بود Keira Knightly نقش Cora Seaborne را بازی کند. اما او از این پروژه انصراف داد و در نهایت با Claire Danes جایگزین شد.

سریال The Essex Serpent توسط شرکت See-Saw Films ساخته شده است. شرکتی که مسئولیت سریال Slow Horses را هم بر عهده دارد. Anna Symon تهیه کننده ی سریال «مار اسکس» می باشد. Clio Barnard کارگردانی این سریال را بر عهده داشته است. دو قسمت اول این سریال در تاریخ May 13 منتشر می شوند. قسمت های دیگر نیز به صورت هفتگی پخش می شوند. 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*