خیز پلی استیشن برای خرید استودیوهای بیشتر


Matin 20 اردیبهشت 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

پلی استیشن به دنبال کارمندهای جدیدی است که بین آنها نیاز به کارگردان و رهبر بخش «خریدها و سرمایه‌گذاری‌های آینده» نیز دیده می‌شود. بر اساس همین نیازمندی گفته می‌شود که سونی قصد دارد استودیوهای شخص ثالث بیشتری بخرد و از همین الان برای آن خیز برداشته.  با سیبو همراه باشید.

این فهرست نیازمندی که اولین بار توسط روبرتو سرانو (Roberto Serrano) مشاهده شد، نشان می‌دهد که سونی به دنبال یک کارگردان است تا فرصت‌های فعلی را رشد داده و در سرمایه‌گذاری‌ها، خریدها و همکاری‌ها به این شرکت کمک کند.

در شرح این نیازمندی نوشته شده که فرد داوطلب باید با داشتن مهارت در بررسی بازار موجود، فرصت‌های مناسب برای خرید را پیدا کند و با ایجاد روابط حسنه، استودیوهای بیشتری را جذب SIE کند.

در اوایل همین سال میلادی بود که جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن هم اعلام کرد که این شرکت هنوز هم به دنبال خرید استودیوهای بیشتر است. او گفته بود که این کار، کمک شایانی به رشد شرکت و دستیابی به بازارهای بیشتر و بهتر می‌کند. رایان همچنین گفته بود که وضعیت فعلی پلی استیشن بسیار خوب است و در چند سال پیش نیز رشد ثابتی داشته:

«موفقیت فنی و مالی بازی‌هایی که [استودیوهای پلی استیشن] می‌سازند به ما اجازه داده که به شکل سنگینی در تولید محتوا سرمایه‌گذاری کنیم.»

امسال پر بود از خبر خرید استودیوهای بازی‌سازی توسط شرکت‌های بزرگ‌تر. تیک‌تو سال 2022 را با خرید Zynga شروع کرد، مایکروسافت ناگهان اعلام کرد که با 69 میلیارد دلار قصد خرید اکتیویژن را دارد و سونی هم اعلام کرد بانجی به استودیوهای پلی استیشن ملحق شده است.

اما 2021 در مقایسه با 2022 خریدهای بیشتری هم با خود داشت. پلی استیشن در سال قبل میلادی اقدام به خرید استودیوهایی نظیر Housemarque، سازنده بازی ریترنال، Bluepoint، سازنده ریمیک دیمنز سولز، و همچنین Firespite, Nixxes و Valkyrie Entertainment کرده بود.

نظر شما کاربران سیبو چیست؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*