تاریخ انتشار بازی Outward: Definitive Edition اعلام شد


Matin 20 اردیبهشت 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت Prime Matter قصد دارد در قالب نسخه کامل بازی اوتوارد زمینه تجربه محتوا‌های جدید را فراهم کند. حال با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار بازی Outward: Definitive Edition با محتوا‌های خاص خود مشخص شده است.

علاقه‌مندان اثر نقش‌آفرینی استودیو Nine Dots، می‌توانند در تاریخ 17 مه (27 اردیبهشت) بازی Outward: Definitive Edition را تجربه کنند. این نسخه از بازی اوتوارد که توسط شرکت Prime Matter منتشر می‌شود، روی پلتفرم‌های کامپویتر، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Outward: Definitive Edition در کنار محتوا‌های اصلی، دارای بسته‌های الحاقی غیر‌رایگان بازی اوتوارد به نام‌های The Soroboreans و The Three Brothers است. علاوه بر این، بازی مذکور حاوی نبرد‌های جدید در سیاه‌چال‌های مختلف، بیماری‌های تازه‌ای که باید با آن‌ها مقابله کنید و سناریو‌های متفاوت در هنگام شکست، خواهد بود.

نسخه کامل بازی اوتوارد دارای ارتقا‌های متعددی است که تجربه شما را متحول می‌کنند. برای مثال به بازی Outward: Definitive Edition امکان دسترسی به آیتم‌های ذخیره شده در دنیای یک بازیکن دیگر اضافه شده است. آن دسته از کاربران پلتفرم کامپیوتر که پیش از این بازی اصلی و بسته الحاقی The Three Brothers را خریداری کرده باشند، می‌توانند به صورت رایگان نسخه Definitive بازی Outward را دریافت کنند.

بازی Outward: Definitive Edition اوتوارد

اصلی‌ترین جنبه بازی Outward تلاش برای بقا است

استودیو Nine Dots از زمان انتشار بازی Outward در سال 2019، پشتیبانی خوبی از آن داشته و همواره محتوا‌های مختلفی به آن اضافه و اشکالات متعددی را رفع کرده است. بازی مذکور در کنار حالت تک‌نفره، از امکان تجربه به صورت چند‌نفره (آنلاین و Split Screen) نیز پشتیبانی می‌کند. تمرکز اصلی بازی اوتوارد روی بقا بوده است. به این واسطه همواره باید به المان‌هایی همچون دمای بدن، بیماری، گرسنگی، تشنگی و مواردی از این دست توجه داشته باشید.

اگر به آثار نقش‌آفرینی چالش‌بر‌انگیز علاقه دارید، بازی Outward: Definitive Edition می‌تواند تجربه‌ای ارزشمند برای شما باشد. نسخه اصلی این اثر روی هر سه پلتفرم مقصد میانگین امتیاز 64 را به دست آورده و بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است.

نظر شما در مورد انتشار بازی نسخه Definitive بازی Outward چیست؟ آیا نسخه اصلی این اثر را تجربه کرده‌اید؟ در زمان انتشار نسخه کامل این اثر اقدام به خرید آن خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*