اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش انیمیشن شانس را به اشتراک گذاشت


امید دلیری 25 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش انیمیشن شانس را به اشتراک گذاشت. این پیش نمایش دنیایی جادویی را همراه با گربه سیاه سخنگو به نام Bob نشان می دهد. Bob توضیح می دهد که شانس دقیقاً چگونه عمل می کند. این انیمیشن در تاریخ 5 آگوست پخش می شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

انیمیشن شانس اولین انیمیشن کمپانی Skydance Animation می باشد که برای اپل تی وی پلاس تولید شده است. داستان این انیمیشن در مورد دختری بدشانس به نام Sam است. او در تلاش است تا شانس خود برای همیشه تغییر دهد. پیش نمایش منتشر شده نگاه اولیه ای به این انیمیشن می اندازد. Bob (گربه سخنگو) قبل از اینکه شخصی صحبت او را قطع کند ، یک تور سریع از مکانی که در آن شانس ایجاد می شود، ارائه می دهد.

ستارگان محبوبی صداپیشگی شخصیت های این انیمیشن را بر عهده دارند ، از جمله :

  • Eva Noblezada صداگذار Sam
  • Whoopi Goldberg صداگذار Captain
  • Simon Pegg صداگذار Bob
  • Jane Fonda صداگذار اژدها
  • Flula Borg صداگذار Jeff

 

انیمیشن شانس توسط Peggy Holmes با فیلمنامه ای اصلی از Kiel Murray ساخته شده است. John Lasseter ، David Ellison ، Dana Goldberg و David Eisenmann تهیه کنندگان این انیمیشن هستند. این اولین پروژه از سه پروژه Skydance Animation است که برای اپل تی وی پلاس در نظر گرفته شده است. انیمیشن Spelbound و یک سفارش دو فصلی برای سری انیمیشن The Search for WondLa از دیگر پروژه های این شرکت برای اپل می باشند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*