اپل تی وی پلاس پیش نمایش کامل فصل سوم سریال برای تمام بشریت را منتشر کرد


امید دلیری 27 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس پیش نمایش کامل فصل سوم سریال برای تمام بشریت را منتشر کرد. پیش نمایشی که رقابت برای رسیدن مریخ و خطراتی را که باید در آنجا جستجو کرد نشان می‌دهد. این سریال محبوب در 10 ژوئن 2022 با فصل جدید خود به اپل تی وی پلاس بازمی‌گردد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل چندی پیش یک تیزر کوتاه از فصل سوم فصل سوم سریال برای تمام بشریت – For All Mankind را منتشر کرد. تیزری که شخصیت‌هایی را در سطح مریخ نشان می‌داد. اکنون اپل برای اولین بار یک پیش نمایش 2 دقیقه‌ای از فصل جدید این سریال منتشر کرده است.

سریال برای تمام بشریت یکی از اولین نمایش های اپل تی وی پلاس بود که در نوامبر 2020 پخش شد. سریالی با ژانر درام – فضایی مورد توجه بسیاری از بینندگان قرار گرفت. این سریال توسط رونالد دی مور ساخته شده است. این سریال گذشته ای متناوب را به تصویر می کشد و سوال بزرگی مطرح می کند. سوالی مبنی بر اینکه اگر رقابت جهانی برای فضا پس از موفقیت شوروی به عنوان اولین کشور سفر کرده به ماه پیش از ایالات متحده تمام نمی شد ، چه اتفاقاتی می افتاد؟

فصل سوم سریال برای تمام بشریت بینندگان را به یک دهه جدید می برد. این فصل اوایل دهه 90 را نشان می دهد که در آن زمان رقابتی برای رسیدن به مرز سیاره ای جدید یعنی مریخ شروع شده است. سیاره سرخ – مریخ برای ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی به جبهه جدیدی در رقابت فضایی آن ها تبدیل می شود. اولین قسمت فصل سوم ، جمعه 10 ژوئن پخش می شود. قسمت های دیگر نیز جمعه هر هرفته پخش می شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*