ری لیوتا در ۶۷ سالگی درگذشت


امید دلیری 7 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ری لیوتا در ۶۷ سالگی درگذشت. Ray Liotta بازیگر معروف و ستاره فیلم GoodFellas (رفقای خوب) روز پنجشنبه در سن 67 سالگی در خواب درگذشت. او یکی از بازیگران سریال آینده اپل تی وی پلاس به نام Black Bird (پرنده سیاه) نیز بود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

ری لیوتا بیشتر به خاطر بازی در فیلم معروف GoodFellas (رفقای خوب) شناخته می شد. فیلمی با ژانر درام جنایی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی. او اخیراً به بازی در فیلم‌هایی مانند The Many Saints of Newark بازگشته بود. Ray Liotta همچنین قرار بود در سریال جدید +Apple TV به نام Black Bird (پرنده سیاه) بازی کند. طبق گزارش وبسایت Deadline ، این بازیگر محبوب در جمهوری دومینیکن هنگام خواب درگذشت. او در جمهوری دومینیکن مشغول فیلمبرداری فیلم Dangerous Waters (آب های خطرناک) بود. در حال حاضر جزئیات دیگری در دسترس قرار نگرفته است.

ری لیوتا 67 ساله بود و یک دختر به نام کارسن (Karsen) داشت. اپل هنوز هم قرار است سریال Black Bird (پرنده سیاه) را در 8 ژوئیه در +Apple TV پخش کند. او در این سریال نقش پدر شخصیت اصلی ( Big Jim ) افسر سابق پلیس را بازی خواهد کرد. Taron Egerton در نقش شخصیت اصلی سریال یعنی James Keene بازی خواهد کرد. Paul Walter هم نقش قاتل را بازی خواهد کرد.

بعید است مرگ Ray Liotta بر اکران سریال Black Bird (پرنده سیاه) توسط اپل تأثیر بگذارد. زیرا احتمالاً فیلمبرداری این سریال به پایان رسیده است و به عنوان یک سریال محدود، احتمالاً فصل دوم آن هرگز برنامه ریزی نشده بود. اپل هنوز بیانیه ای در این مورد منتشر نکرده است.

 

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*