آپدیت اخیر Cyberpunk 2077 باعث افزایش 600 درصدی فروش شد


Matin 10 خرداد 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Cyberpunk 2077 از عناوینی بود که بیشتر از بقیه هنگام انتشار صدمه دید. مشکلات هنگام توسعه در نهایت باعث شد تا بازی نهایی با هزاران مشکل و باگ به دست بازی‌کنان برسد. بسیاری از بازی‌های دو سال اخیر به دلیل پاندمی کرونا دچار این مشکل شده‌‌اند. استودیو CD Projekt RED توانست با انتشار جدیدترین آپدیت اکثر مشکلات را رفع کند. طبق آخرین اخبار بازی، آپدیت Cyberpunk 2077 منجر به افزایش 600 درصدی فروش در طی چند وقت اخیر شده است.

به نقل از Twinfinite، گزارش مالی جدید استودیو سی‌دی پراجکت از افزایش فروش باورنکردنی بازی سایبرپانک 2077 خبر می‌دهد. موفقیت استودیو پس از انتشار آپدیت 1.5 باعث شده تا میزان فروش دیجیتالی بازی در پلتفرم‌های پلی استیشن و ایکس باکس افزایش یابد. مالکان کنسول‌های بازی که از وضعیت این اثر نقش‌آفرینی رضایت نداشتند؛ بالاخره تصمیم به خرید آن گرفته‌اند و همین منجر به افزایش 600 درصدی فروش شده است.

میزان فروش Cyberpunk 2077

افزایش فروش Cyberpunk 2077

استودیو CDPR در گزارش مالی، رقم دقیقی اعلام نکرده است و تنها یک اسلاید وجود دارد که نشان‌دهنده افزایش میزان فروش بازی در کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس پس از آپدیت 1.5 است. وب‌سایت فوربز یک تحلیل آماری کوتاه در مورد چارت نمایان انجام داده که باعث شده تا به درک بهتری دست پیدا کنیم. طبق این گزارش، میزان فروش بازی 600 درصد افزایش یافته و این رقم در مورد پلتفرم ایکس باکس 800 درصد است. گفتنی است آمار دقیق مشخص نیست و ممکن است حتی چند هزار نسخه روی هر دو کنسول به فروش رسیده باشد.

نکته مهم در مورد این چارت آن است که مالکان کنسول‌های بازی پس از آپدیت جدید Cyberpunk 2077 به این اثر اعتماد کرده‌اند و بالاخره آن را خریده‌اند. اکثر افرادی که کنسول‌های نسل جدید را تهیه کرده بودند؛ منتظر نسخه نسل نهم بودند که این اتفاق بالاخره رخ داد. طبق گزارش‌ها و تحلیل‌های انجام‌شده، بازی قابل تجربه است و می‌توان بدون مشکل از آن لذت برد. گفتنی است نسخه PS4 و Xbox One بازی نیز علی‌رغم برطرف شدن مشکلات، همچنان دل‌چسب به نظر نمی‌رسد.

بازی سایبرپانک 2077 طبق گفته استودیو با دریافت آپدیت‌های بیشتر ارتقاء خواهد یافت و تجربه بهتری ارائه خواهد داد. اولین بسته الحاقی Cyberpunk 2077 نیز قرار است در سال 2023 منتشر شود. توسعه‌دهندگان سخت مشغول توسعه این محتوای جدید هستند که دروازه بخش‌های تازه‌ای از نایت سیتی را به روی بازی‌کنان می‌گشاید. سی‌دی پراجکت همچنین توسعه بازی Witcher 4 را شروع کرده و به زودی مرحله تولید شروع می‌شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*