سریال اسب‌ های آهسته برای دو فصل دیگر تمدید شد


امید دلیری 12 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال اسب‌ های آهسته برای دو فصل دیگر تمدید شد. بنابر اعلام اپل اپل تی وی پلاس ، این سریال هیجان انگیز جاسوسی برای فصل سوم و چهارم تولید می شود. البته اپل هنوز به طور رسمی فصل دوم این سریال را معرفی نکرده است. با این حال پایان فصل اول توانست نگاهی به دومین فصل این سریال داشته باشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اکنون اپل رسماً سریال اسب‌ های آهسته (Slow Horses) را برای دو فصل دیگر تمدید کرده است. به این ترتیب تعداد فصل های این سریال تا کنون به چهار فصل رسیده است. انتظار می‌رود فصل سوم بر اساس رمان ببرهای واقعی (Real Tigers) اثر Mick Herron که در سال 2016 منتشر شد ساخته شود. همچنین انتظار می رود فصل چهارم این سریال بر اساس رمان خیابان اسپوک (Spook Street) که در سال 2016 منتشر شد ساخته شود.

گری اولدمن – Gary Oldman ستاره سریال اسب‌ های آهسته (Slow Horses) می باشد. او در این سریال نقش Jackson Lamb، رئیس Slough House (یک بخش MI5 که بقیه سرویس‌های اطلاعاتی بریتانیا از آن دوری می‌کنند) را بازی می‌کند. جایی است که شغل‌ها می‌میرند، اما رازهای عمیق‌تر نیز در آنجا پنهان می‌شوند.

اپل در اطلاعیه خود گفته : در فصل سوم ، جاسوس‌های آبرومند Jackson Lamb با هم همکاری می‌کنند تا وقتی یکی از آنها ربوده می‌شود، یک مامور سرکش را خنثی کنند. فصل چهارم با بمب‌گذاری آغاز می‌شود. بمبی که اسرار شخصی را منفجر می‌کند و پایه‌های ناپایدار Slough House را تکان می‌دهد. اپل همچنین گفته است که که فصل سوم قرار است توسط Saul Metzstein کارگردانی شود. هنوز کارگردان فصل چهارم معرفی نشده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*