نام فیس بوک بالاخره در بازار سهام NASDAQ به META تغییر می کند


امید دلیری 12 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نام فیس بوک بالاخره در بازار سهام NASDAQ به META تغییر می کند. بازار سهام NASDAQ یک بورس اوراق بهادار آمریکایی مستقر در شهر نیویورک می باشد. ماه ها پس از تغییر نام فیس بوک به متا ، به نظر می رسد دوران سهام FAANG در ژوئن به پایان می رسد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

وبسایت CNBC گزارش داده است که متا قبل از باز شدن بازار سهام در 9 ژوئن، با نماد جدید خود علامت گذاری می شود. در اکتبر 2021 ، شرکت فیس بوک نام خود را به META تغییر داد. این شرکت توضیح داد که نام جدید منعکس کننده جاه طلبی های آن در متاورس است. همچنین می خواهد مدل کسب و کار خود را پس از رسانه های اجتماعی سنتی گسترش دهد. در ابتدا، متا قرار بود نماد خود را در تاریخ 1 دسامبر به MVRS تغییر دهد. اما در ماه نوامبر، متا این تغییر را تا سال 2022 به تعویق انداخت.

متا – غول رسانه‌های اجتماعی می‌گوید که سهامداران نیاز به انجام هیچ اقدامی در زمان وقوع تغییر نخواهند داشت. متا در سال‌های اخیر فشارهای فزاینده‌ای به متاورس وارد کرده است. پلتفرمی که بر پایه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و فناوری واقعیت مجازی این شرکت بنا شده است.

با این حال، تغییر نام تجاری فیس بوک به META در میانه یک طوفان جنجالی رخ داد. تنها چند روز قبل از اینکه این غول رسانه اجتماعی تغییر نام تجاری خود را اعلام کند، چندین افشاگر با حرف های خود جنجال زیادی راه انداختند. آن ها اعلام کردند که فیس بوک اجازه داده است نفرت، نژادپرستی، اطلاعات غلط و فعالیت های غیرقانونی در این پلتفرم بیداد کند. در 28 اکتبر  دولت امریکا گفت که در حال بررسی این شرکت است و به کارکنان گفته است که تمام ارتباطات را حفظ کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*