اپل و نایک قرارداد جدیدی برای ساخت مجموعه‌ای از فیلم‌های ورزشی امضاء کردند


امید دلیری 24 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل و نایک قرارداد جدیدی برای ساخت مجموعه‌ای از فیلم‌های ورزشی امضاء کردند. بر اساس گزارشی جدید ، +Apple TV و Nike قراردادی را برای تولید یک سری فیلم ورزشی برای پلتفرم تلویزیونی اپل امضاء کردند. مجموعه فیلم هایی که توسط استودیوهای Waffle Iron Entertainment و Makeready نایک تولید می‌شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

وبسایت Deadline در گزارش جدید خود به این قرارداد اشاره کرده است. به گفته این وبسایت ، هدف شراکت بین اپل و نایک ، الهام بخشیدن به نسل بعدی ورزشکاران و تجلیل از قدرت ورزش است. این قرارداد باعث امکان پذیر شدن تولید این مجموعه فیلم ها می شود. چرا که اپل مسئولیت تأمین مالی و انتشار فیلم ها را بر عهده خواهد گرفت. کمپانی نایک نیز به نوبه خود نقش مهمی در تولید این فیلم ها بازی می کند. چرا که این فیلم ها تحت لیبل های Waffle Iron Entertainment و Makeready متعلق به نایک تولید می شوند.

ریاست فرآیند ساخت این فیلم ها بر عهده Justin Biskin از Waffle Iron و Brad Weston و Collin Creighton از Makeready خواهد بود. فیلم The Fighter «مبارز» از Brad Weston به تازگی نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.

علاوه بر قرار داد جدید اپل و نایک ، پیشرفت‌های خوبی در محتوای ورزشی اپل تی‌ وی پلاس صورت گرفته است. فیلمی با سوژه فرمول یک با بازی برد پیت در حال ساخت می باشد. از دیگر محتوای ورزشی اپل تی وی پلاس می توان مستند Greatness Code و They Call Me Magic را نام برد. کاربران می توانند محتوای اپل تی وی پلاس را با اشتراک ماهانه 4.99 دلار تماشا کنند. همچنین می توانند از طریق بسته اشتراک Apple One به نمایش های اپل تی وی پلاس دسترسی داشته باشند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*