فیس بوک انتقال واتس‌اپ از اندروید به آیفون را آسان تر می کند


امید دلیری 28 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیس بوک انتقال واتس‌اپ از اندروید به آیفون را آسان تر می کند. یک اطلاعیه کوتاه از مارک زاکربرگ این نوید را می دهد که واتس‌اپ توانایی انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون را به دست خواهد آورد. او نگفته است که این ویژگی چه زمانی منتشر خواهد شد. همچنین جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد آن ارائه نکرده است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به گفته وبسایت AppleInsider ، نسخه iOS پیام رسان واتس‌اپ تاکنون سه بار در ژوئن 2022 به روزرسانی دریافت کرده است. اما گفته می شود که هر به روزرسانی فقط شامل رفع اشکال بوده است. مارک زاکربرگ در یک پست جدید در فیسبوک گفت :

ما به واتس‌اپ قابلیت جابه‌جایی ایمن بین تلفن‌ها و انتقال تاریخچه چت، عکس‌ها، ویدیوها و پیام‌های صوتی خود را بین اندروید و آیفون اضافه می‌کنیم. در عین حال رمزگذاری انتها به انتها حفظ می‌شود. این یکی از ویژگی‌های درخواستی است. ما سال گذشته قابلیت جابجایی از iPhone—>Android (آیفون به اندروید) را راه اندازی کردیم. اکنون Android— >iPhone (اندروید به آیفون) را نیز اضافه می کنیم.

انتظار می رود فرآیند انتقال واتس‌اپ از اندروید به آیفون همانند فرآیند انتقال از آیفون به اندروید خواهد بود. نسخه iOS این پیام رسان دارای گزینه ای به نام Move Chats to Android در بخش Chats در تنظیمات می باشد. با استفاده از این گزینه می توان چت ها را از آیفون به اندروید منتقل کرد. قبلاً راه های زیادی برای انتقال اطلاعات بین اندروید و آیفون وجود داشته است. با این حال، همه آنها پیچیده بودند و مستعد مشکلاتی بودند که می توانست منجر به پاک شدن اطلاعات شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*