Moses Ingram قرار است در سریال Lady in the Lake اپل تی وی پلاس بازی کند


امید دلیری 4 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Moses Ingram قرار است در سریال Lady in the Lake اپل تی وی پلاس بازی کند. موزس اینگرام قرار است در کنار ناتالی پورتمن در سریال بانوی دریاچه بازی کند. در واقع او جایگزین Lupita Nyong’o که در ماه آوریل این پروژه را ترک کرد شد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Moses Ingram قرار است نقش Cleo Sherwood را در سریال Lady in the Lake بازی کند. در ابتدا قرار بود Lupita Nyong’o این نقش را بازی کند. اما او پس از شروع تولید این سریال در ماه آوریل ، به دلایل نامعلومی پروژه را ترک کرد. به گفته وبسایت Variety ، سریال جدید اپل تی وی پلاس می تواند نقطه عطف مهمی برای موزس اینگرام باشد. بازیگری که به تازگی در سریال Obi-Wan Kenobi درخشیده است.

موزس اینگرام در سریال Obi-Wan Kenobi

سریال Lady in the Lake براساس رمان پرفروشی به همین نام اثر Laura Lippman ساخته می شود. این سریال اولین ورود ناتالی پورتمن به تلویزیون است و او نقش Maddie Schwartz را در آن بازی خواهد کرد. داستان این سریال در دهه 60 در بالتیمور اتفاق می افتد.جایی که وقوع یک قتل مرموز باعث می شود مادر خانه داری به نام Maddie Schwartz زندگی خود را به عنوان یک روزنامه نگار تحقیقی ، دوباره شروع کند. او را در حین با مادری سخت کوش به اسم Cleo Sherwood (با بازی Moses Ingram) آشنا می شود.

اپل در ماه مارس سفارش مستقیم تولید سریال بانوی دریاچه را صادر کرد. اما در آن زمان جزئیات زمان‌بندی تولید این سریال اعلام نشده بود. بسته به سرعت تولید و فعالیت‌های پس از تولید و همچنین برنامه های +Apple TV، احتمال نمایش این سریال در اواخر سال 2022 وجود دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*