اپل تی وی پلاس در حال ساخت سریال جدیدی بر اساس رمان The Buccaneers می باشد


امید دلیری 8 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس در حال ساخت سریال جدیدی بر اساس رمان The Buccaneers می باشد. آخرین رمان ناتمام Edith Wharton به نام بوکانیرز که نویسندگی آن در دهه 1930 آغاز شد، قرار است به سریال جدید اپل تی وی پلاس تبدیل شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Edith Wharton قبل از اینکه آخرین رمان خود به نام The Buccaneers را به پایان برساند ، در سال 1937 از دنیا رفت. با این حال ، او طرح کلی مفصلی از رمان خود را به جای گذاشت. اکنون Katherine Jakeways یک نمایشنامه هشت قسمتی بر اساس این رمان نوشته است. او بیشتر برای ساخت سریال های Tracey Ullman’s Show و Where This Service Will Terminate شناخته می شود.

اپل در بیانه ای در مورد سریال The Buccaneers گفته است :

دختران پولدار ، مردان قدرتمند ، پول جدید، اسرار قدیمی. در دهه 1870 ، گروهی از دختران جوان آمریکایی که به دنبال تفریح و سرگرمی هستند ، به لندن می روند. آن ها مثل بمب منفجر می شوند و درگیری فرهنگی انگلیسی-آمریکایی را آغاز می‌کنند. آن ها بخاطر پیدا کردن شوهران قدرتمند و جایگاه مطمئن رفته بودند. اما دل و جرأت این هوسبازان بسیار بیشتر از این ها است و ماجرا تازه شروع شده است.

در حال حاضر سریال The Buccaneers در اسکاتلند در حال تولید است و توسط کمپانی The Forge Entertainment برای اپل ساخته می شود. Beth Willis ، Katherine Jakeways و Susanna White تهیه کنندگان این سریال می باشند. Kristine Froseth، Alisha Boe، Josie Totah، Aubri Ibrag، Imogen Waterhouse و Mia Threapleton بازیگران این سریال می باشند. هنوز تاریخ پخش این سریال جدید اعلام نشده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*