اپل تی وی پلاس تیزر فصل سوم سریال See را منتشر کرد


امید دلیری 9 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس تیزر فصل سوم سریال See را منتشر کرد. غول فناوری علاوه بر انتشار ویدیوی یک دقیقه‌ای ، فاش کرد که فصل سوم آخرین فصل این سریال خواهد بود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل در بیانیه ای اعلام کرد که فصل سوم سریال See ، آخرین فصل این سریال خواهد بود. Jonathan Tropper تهیه کننده اجرایی سومین فصل این سریال ، بیانه جدیدی منتشر کرده است. او در بیانیه خود گفته : ما از اشتراک‌گذاری فصل پایانی و حماسی See، بسیار هیجان‌زده هستیم. فصلی که تمام درام‌های شدید، اکشن های جذاب و احساسات صمیمانه‌ای را که طرفداران انتظار دارند، ارائه می‌کند. فکر می‌کنیم نتیجه گیری و پایان عمیقاً رضایت بخشی از داستان ما را خواهید دید.

فصل سوم سریال See دارای هشت قسمت می باشد. فصل آخر از 26 آگوست 2022 به صورت هفتگی در روزهای جمعه منتشر می شود. جیسون موموآ (بازیگر نقش Baba Voss) ستاره این سریال می باشد. در فصل پایانی ، بابای گوشه‌نشین به پایا (Paya) بازمی‌گردد تا از قبیله در برابر سلاح‌های بینایی انفجاری که بشریت را تهدید می‌کند دفاع کند. از دیگر بازیگران فصل سوم می توان به Sylvia Hoeks ، Christian Camaro ، Olivia Cheng و David Hewlett اشاره کرد.

با وجود پایان یافتن سریال See ، اعضای کلیدی این سریال همچنان به کار با اپل تی وی پلاس ادامه می‌دهند. در مارس 2022 اعلام شد که Jonathan Tropper قراردادی سه ساله برای ادامه توسعه نمایش‌ها برای اپل تی وی پلاس امضاء کرده است. در آوریل 2022 نیز گزارشی فاش کرد که جیسون موموآ نویسنده و بازیگر سریال جدیدی به نام Chief of War خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*