تاریخ انتشار بازی God Of War Ragnarok اعلام شد


Matin 16 تیر 1401 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی و پس از مدت‌ها انتظار، شرکت سونی به صورت رسمی تاریخ انتشار بازی God Of War Ragnarok را به طور دقیق اعلام کرد. با استناد به تاریخ اعلام شده، تنها چند ماه تا انتشار بازی گاد اف وار رگناروک و تجربه پایان جهان باقی مانده است.

بازی GoW Ragnarok یکی از مورد انتظارترین آثار حال حاضر صنعت بازی‌های ویدیویی است که بسیاری از کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 برای تجربه آن لحظه‌شماری می‌کنند. بازی گاد اف وار رگناروک به عنوان تازه‌ترین محصول استودیو Santa Monica، پایان‌بخش ماجراجویی‌های کریتوس و پسرش یعنی آترئوس در اساطیر نورس است. همان‌طور که از نام بازی God Of War Ragnarok مشخص است، در این اثر شاهد پایان جهان و فرجام خدایان اسکاندیناوی خواهیم بود. به همین دلیل بازی گاد اف وار رگناروک اهمیت بسیاری دارد.

با این وجود که نمایش‌های متعددی از این اثر ارائه شده است، شرکت سونی همواره تاریخ انتشار بازی God Of War Ragnarok را نامشخص نگه داشته و تنها به اعلام انتشار آن در سال 2022 اکتفا کرده است. حال این روند به پایان رسیده و بالاخره شرکت Sony تاریخ دقیق انتشار بازی گاد اف وار رگناروک را اعلام کرد. بر این اساس، علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان) نهمین بازی سری GoW را تجربه کنند. همچنین در صورتی که قصد پیش‌خرید بازی God Of War Ragnarok و به دست آوردن پاداش‌های آن را دارید، این امکان از ساعت 18:30 روز 24 تیر (15 جولای) در دسترس قرار خواهد گرفت.

تاریخ انتشار God Of War Ragnarok گاد اف وار رگناروک

God Of War Ragnarok آخرین حضور کریتوس در نورس است

شرکت سونی و استودیو سانتا مونیکا چهار نسخه مختلف را برای بازی God Of War Ragnarok در نظر گرفته‌اند که عبارتند از نسخه استاندارد، نسخه Digital Deluxe، نسخه Collector و نسخه Jotnar. هر یک از نسخه‌های Digital Deluxe ،Collector و Jotnar این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند که از بازی خود روی هر دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 استفاده کنید. با این وجود آن دسته از بازیکنانی که نسخه استاندارد را برای کنسول پلی استیشن 4 خریداری کرده باشند، به منظور آن که بتوانند روی کنسول پلی استیشن 5 از ویژگی‌های مربوط به این پلتفرم بهره ببرند، لازم است مبلغ 10 دلار پرداخت کنند. تا‌کنون قیمت سه نسخه ویژه بازی GoW Ragnarok اعلام نشده، اما با توجه به محتویات نسخه Jotnar، انتظار می‌رود که قیمت بسیار بالایی برای آن در نظر گرفته شده باشد.

پیش از این تایید شده بود که بازی جدید سری گاد اف وار در سال 2022 روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. کوری بارلوگ که کارگردانی بازی God of War Ragnarok را بر عهده داشته و در گاد اف وار رگناروک به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد، در ماه آوریل اعلام کرد که سازندگان این اثر «کمال‌گرا» هستند و «با تمام توان» روی ساخت آن کار می‌کنند. از این زمان، اعضای استودیو سانتا مونیکا به دلیل عدم اعلام تاریخ انتشار مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند.

نظر شما در مورد تاریخ انتشار بازی GoW Ragnarok چیست؟ آیا چشم‌انتظار فرا رسیدن ماه آبان و تجربه این اثر هستید؟ به نظر شما بازی گاد اف وار رگناروک چه عملکردی در جلب نظر منتقدین و مخاطبین خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*