اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش سریال Amber Brown را منتشر کرد


امید دلیری 25 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش سریال Amber Brown را منتشر کرد. سریال «امبر براون» سریال جدید +Apple TV می باشد که مناسب بچه‌ها و خانواده هاست. این سریال قرار است از تاریخ 19 ژوئیه در اپل تی وی پلاس پخش شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Amber Brown اقتباسی از مجموعه کتاب های پرفروشی به همین نام است که توسط Paula Danziger نوشته شده است. داستان این سریال به عنوان نگاهی بدون فیلتر به دختری به نام امبر براون توصیف می شود. دختری که در پی طلاق والدینش صدای خود را از طریق هنر و موسیقی پیدا می کند. Carsyn Rose نقش امبر براون را بازی می کند. Sarah Drew ، Darin Brooks ، Ashley Williams ، Michael Yo وLiliana Inouye از دیگر بازیگران این سریال می باشند.

Bonnie Hunt کارگردان و یکی از تهیه کنندگان سریال Amber Brown می باشد. Bob Higgins و Jon Rutherford دیگر تهیه کنندگان اجرایی این سریال می باشند. پیش نمایش منتشر شده ، امبر براون جوان را نشان می دهد که با چالش های بزرگ شدن بین والدین مطلقه دست و پنجه نرم می کند. او یاد می گیرد که با یافتن معنا در زندگی خود با دوستان جدید و چالش هایی که در مدرسه اش باید بر آنها غلبه کند، با زندگی جدید کنار بیاید.

این سریال جدید به دیگر نمایش های مناسب کودکان در +Apple TV می پیوندد، از جمله Duck & Goose و Pinecone & Pony. کاربران می توانند نمایش های اپل تی وی پلاس را با اشتراک ماهانه 4.99 دلار تماشا کنند. همچنین می توانند از طریق بسته اشتراک Apple One به نمایش های اپل تی وی پلاس دسترسی داشته باشند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*