ایلان ماسک می خواهد توییتر تا فوریه 2023 منتظر بماند


امید دلیری 25 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ایلان ماسک می خواهد توییتر تا فوریه 2023 منتظر بماند. تیم حقوقی ایلان ماسک به شکایت توییتر علیه وی پاسخ داده است. آن ها گفته اند که توییتر خواستار محاکمه ای سریع و غیرمنطقی است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به گفته وبسایت Bloomberg ، تیم ایلان ماسک در پاسخ به شکایت توییتر می‌خواهد تا سال آینده به این پرونده رسیدگی نشود. توافقنامه بین ایلان ماسک و توییتر تا تاریخ ۲۴ اکتبر دارای انقضاء می باشد. به همین دلیل توییتر اصرار کرده است که دادگاه در اواسط سپتامبر برگزار شود. با این حال، تیم ایلان ماسک درخواست کرده استکه محاکمه تا 13 فوریه 2023 برگزار نشود. توییتر از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرده و فقط به شکایت اولیه خود که روز سه شنبه ثبت شد اشاره کرده است.

توییتر پس از اینکه ایلان ماسک رسماً تلاش کرد تا معامله ی 44 میلیارد دلاری را بهم بزند ، از او شکایت کرد. تقریباً بلافاصله پس از اینکه ایلان ماسک تصمیم جدید خود را گفت ، Bret Taylor رئیس هیئت مدیره توییتر واکنش نشان داد. او گفت که ایلان ماسک را به دادگاه خواهد برد و سپس شکایت خود را ثبت کرد. ماسک تا روز جمعه پاسخی نداده بود، اما سپس توییتی را منتشر کرد. تیم حقوقی وی هفته گذشته نوشت :

ادعای اصلی ماسک برای خاتمه دادن به معامله این است که توییتر اطلاعاتی را به او نداده است تا ارزیابی مستقلی از شیوع حساب‌های جعلی یا هرزنامه در پلتفرم توییتر انجام دهد.

تیم ایلان مساک مجدداً به موضوع ربات ها اشاره کرده است. آنها گفته اند که اختلاف اصلی بر سر آمار حساب‌های جعلی و هرزنامه های این پلتفرم می باشد. درواقع این یک فاکتور مهم برای ارزش گذاری توییتر می باشد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*