پخش فصل دوم سریال For All Mankind از 19 فوریه 2021 آغاز خواهد شد


امید دلیری 1 آذر 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پخش فصل دوم سریال For All Mankind از 19 فوریه 2021 آغاز خواهد شد.

اپل تاریخ انتشار فصل دوم این سری را با انتشار پستی در حساب توییتر این سریال فاش کرد.در این پست به هواداران گفت برای دوره بعدی آماده باشید.

پس از توقف تولید این سریال به علت شیوع ویروس کرونا ، تولید آن از ماه August از سر گرفته شد.طبق گزارشی از Deadline قبل از توقف تولید ، فیلمبرداری همه قسمتها به جز دو قسمت مسدود شده فصل دوم پایان یافت.

سریال For All Mankind سال گذشته به عنوان یکی دیگر از سریال های سرویس‌ اشتراک تلویزیون انجصاری اپل یعنی +Apple TV به نویسندگی و تهیه کنندگی Ronald D. Moore, Matt Wolpert and Ben Nedivi معرفی شد. همچنین این سریال یکی از اولین سری هایی بود که برای فصل دوم تمدید شد. قبل از پخش این سریال در نوامبر 2019 ، اپل برای تولید فصل دوم چراغ سبز نشان داده بود.

این سریال ، گذشته ای متناوب را به تصویر می کشد که اگر رقابت جهانی برای فضا پس از موفقیت شوروی به عنوان اولین کشور سفر کرده به ماه پیش از ایالات متحده تمام نمی شد ، چه اتفاقاتی می افتاد ؟ در طی رقابت برای فضا ، ماموریت اولین خدمه برای رفتن به ماه در اواخر سال 1960 ، موفقیتی جهانی برای ناسا و ایالات متحده بود.این سریال این سوال را پیش می آورد که اگر رقابت فضایی هیچوقت تمام نمی شد ، چه اتفاقی می افتاد ؟

به نظر می رسد که فصل پیش رو حدود یک دهه پس از حوادث فصل اول اتفاق می افتد. با شدت گرفتن جنگ سرد ، ماه تبدیل به یک نقطه اشتعال برای درگیری های نظامی می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*