Michaela Conlin در فصل دوم سریال For All Mankind حضور خواهد داشت


امید دلیری 29 آذر 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Michaela Conlin در فصل دوم سریال For All Mankind حضور خواهد داشت. عوامل این سریال او را برای نقش مکمل در فصل دوم انتخاب کرده اند.

سریال For All Mankind (برای تمام بشریت) یکی از سریال های محبوب و پربیننده سرویس‌ اشتراک تلویزیون انجصاری اپل یعنی +Apple TV به نویسندگی و تهیه کنندگی Ronald D. Moore, Matt Wolpert and Ben Nedivi می باشد. فصل اول این سریال مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نظرات خوبی را به همراه داشت.همچنین به یکی از سریال های محبوب    +Apple TV تبدیل شد.

Michaela Conlin بیشتر با بازی در نقش Angela Montenegro در سریال تلویزیونی Bones شناخته شد. او اکنون به لیست مشاهیر شبکه اپل اضافه شده است. بر اساس گزارش Deadline ، وی در نقش یک خلبان سابق به نام Helena Webster که اکنون یک فضانورد است فصل دوم سریال For All Mankind بازی خواهد کرد. از بازیگران فصل اول که در فصل دوم هم حضور دارند می توان Joel Kinnaman ، Michael Dorman ، Sarah Jones ، Shantel VanSanten ، Wrenn Schmidt ، Jodi Balfour ، Krys Marshall و Sonya Walger را نام برد.

همچنین بازیگران جدید دیگری نیز به فصل دوم سریال For All Mankind اضافه شدند.Cynthy Wu ، Coral Pena و Casey W. Johnson از بازیگران جدید این سریال هستند. اپل به تازگی این سریال را برای فصل سوم تمدید کرد.درحالی که فصل دوم آن هنوز پخش نشده است. فصل جدید این سریال ، ده سال پس از فصل اول با نظامی شدن فضا و آغاز جنگ برای قلمرو ماه آغاز می شود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*