اپل اطلاعاتی در مورد فصل دوم سریال For All Mankind منتشر کرد


امید دلیری 23 بهمن 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل اطلاعاتی در مورد فصل دوم سریال For All Mankind منتشر کرد.

فصل دوم سریال For All Mankind یک دهه بعد از فصل اول در اوج جنگ سرد می گذرد. ایالات متحده و روسیه هر دو در حال جنگ بر سر منابع موجود در ماه هستند.زیرا سطح ماه به نقطه ای از تنش های فزاینده نظامی تبدیل می شود. فصل دوم نگاهی به نسخه جایگزین دهه 1980 می اندازد كه در آن ناسا هرگز مسترد نشده است. به همین دلیل ، شخصیت ها به فناوری های مدرن مانند ماشین های الکتریکی ، تلفن های همراه و تجهیزات کنفرانس ویدئویی دسترسی دارند.

همچنین چندی پیش خبری منتشر شد که Michaela Conlin در فصل دوم سریال For All Mankind حضور خواهد داشت. عوامل این سریال او را برای نقش مکمل انتخاب کرده اند. بیشتر با بازی در نقش Angela Montenegro در سریال تلویزیونی Bones شناخته شد. او اکنون به لیست مشاهیر شبکه اپل اضافه شده است. بر اساس گزارش Deadline ، وی نقش یک خلبان سابق به نام Helena Webster که اکنون یک فضانورد است را بازی خواهد کرد.

این سریال توسط Ronald D. Moore ، Matt Wolpert و Ben Nedivi ساخته شده است.از بازیگران این سریال می توان Joel Kinnaman در نقش Michael Dorman ، Edward Baldwin در نقش Gordo Stevens و Wrenn Schmidt در نقش Margo Madison را نام برد. این سریال یکی از اولین سریال هایی بود که با راه اندازی +Apple TV آغاز به کار کرد.همچنین یکی از اولین سریال هایی بود که برای فصل دوم تمدید شد.پخش فصل دوم از جمعه 19 فوریه آغاز می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*