Mj Rodriguez به سریال کمدی جدیدی که Maya Rudolph هم در آن حضور دارد پیوست


امید دلیری 19 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Mj Rodriguez به سریال کمدی جدیدی که Maya Rudolph هم در آن حضور دارد پیوست. Michaela Jae Rodriguez با حضور در سریال Pose شبکه Netflix و برنده شدن جایزه شناخته شد. او اکنون به سریال کمدی جدیدی با حضور Maya Rudolph که برای +Apple TV در راه است پیوست. هنوز هیچ نامی برای این سریال اعلام نشده است. این سریال جدید توسط Alan Yang و Matt Hubbard نوشته ، تولید و اجرا خواهد شد. Maya Rudolph علاوه بر بازی در این سریال ، از طریق شرکت خود یعنی Animal Pictures ، تهیه کنندگی آن را هم بر عهده خواهد داشت. Natasha Lyonne ، Danielle Renfrew Behrens و Dave Becky نیز تهیه کنندگان این سریال خواهند بود. این سریال دومین همکاری +Apple TV و Alan Yang است.

به گزارش Deadline ، در این سریال کمدی نیم ساعته ، Mj Rodriguez نقش مخالف Maya Rudolph را بازی می کند. او نقش Sofia ، مدیر اجرایی سخت کوش در یک موسسه غیرانتفاعی که توسط Molly تأسیس شده ، را بازی خواهد کرد. Deadline اضافه کرد که Maya Rudolph نقش Molly را بازی خواهد کرد. زنی که زندگی به ظاهر بی نقص او پس از آنکه شوهرش او را با هیچی به جز 87 میلیارد دلار ترک می کند،  از این رو به آن رو می شود.

اپل این سریال که هنوز نامی برای آن در نظر نگرفته را در ماه مارس سفارش داد. Mj Rodriguez در سال 2019 اولین زن ترنس بود که برای بازی در سریال Pose برنده بهترین بازیگر نقش اول زن در مراسم Imagen Awards شد. این نقش دو جایزه Gold Derby و نامزدی های دریافت جایزه Critics Choice و یک جایزه MTV Movie را در پی داشت. او قبل از بازی در Pose ، در قسمت هایی از Nurse Jackie و Luke Cage حضور داشت. او همچنین در فیلم مستقل Saturday Church هم بازی کرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*