Molly Hager به جمع بازیگران سریال Five Days at Memorial پیوست


امید دلیری 1 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Molly Hager به جمع بازیگران سریال Five Days at Memorial پیوست. به گفته Deadline ، او به لیست بازیگران سریال آینده +Apple TV اضافه شده است. بازیگرانی مثل :

  • Vera Farmiga
  • Cherry Jones
  • Cornelius Smith Jr
  • Adepero Oduye

 

سریال Five Days at Memorial توسط John Ridley و Carlton Cuse ساخته شده است. اپل این پروژه این سریال را در سال 2020 آغاز کرد. داستان این سریال ، 5 روز اول حوادث پس از طوفان کاترینا را در یک بیمارستان واقع در New Orleans شرح می دهد. این سریال بر اساس رمانی به همین نام توسط Sheri Fink که برنده جایزه Pulitzer شد ، ساخته شده است. این سریال کادر پزشکی Memorial به سرپرستی دکتر Pou پس از اینکه روزها در بیمارستان بدون برق گرفتار شده بودند ، روایت می کند. Molly Hager جدیدترین بازیگری است که به این سریال اضافه شده است.

این سریال کادر پزشکی Memorial به سرپرستی دکتر Pou پس از اینکه روزها در بیمارستان بدون برق گرفتار شده بودند ، روایت می کند. سوالی که پیش می آید این است که آیا آن ها به بیماران واقعاً خدمت کردند یا نه. سریال Five Days at Memorial همچنین به دنبال نشان دادن تلاش برای پیگرد قانونی دکتر Pou و دو پرستار به جرم قتل می باشد.

Molly Hager قرار است نقش Virginia Rider را بازی کند. او نماینده ویژه ای در واحد کنترل تقلب در Louisiana می باشد. از دیگر کارهای او می توان Broadway’s Waitress و همچنین Heathers: The Musical نام برد. او همچنین به خاطر حضور در Happyish و It’s Kind of a Funny Story شناخته شده است.

 

 

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*