پیش نمایش جدید فصل دوم سریال Ted Lasso توسط Brett Goldstein نویسنده و بازیگر این سریال منتشر شد


امید دلیری 2 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پیش نمایش جدید فصل دوم سریال Ted Lasso توسط Brett Goldstein نویسنده و بازیگر این سریال منتشر شد. او در توئیتر خود پیش نمایش جدیدی از فصل دوم سریال تلویزیونی موفق +Apple TV را منتشر کرده است. این سریال به تازگی برنده جایزه Peabody شده است.

اولین پیش نمایش فصل دوم سریال Ted Lasso توسط تیم کوک در جریان رویداد Spring Loaded اپل رونمایی شد. اکنون نویسنده و بازیگر این سریال Brett Goldstein که نقش Roy Kent را بازی می کند ، پیش نمایش جدیدی را به اشتراک گذاشته است. ویدئوی جدید تقریباً دو دقیقه ای تیم و مربی آن را دنبال می کند. زیرا آنها با امیدهای زیاد و انتظارات کم وارد فصل جدید فوتبال می شوند. همانند پیش نمایش قبلی ، موزیک پیش نمایش جدید نیز از Queen به نام Under Pressure می باشد.

Ted Lasso یکی از محبوب ترین نمایش های +Apple TV بوده است و تقریباً بلافاصله پس از پخش فصل اول برای فصل دوم تمدید شد. فصل سوم نیز قبل از شروع فیلمبرداری فصل دوم تمدید شد. Jason Sudeikis نقش تد لاسو را بازی می کند. او یک مربی فوتبال آمریکایی است که به عنوان مربی یکی از تیم های فوتبال لیگ برتر انگلیس استخدام شده است. در صورتی که هیچ تجربه ای در فوتبال معمولی ندارد.

پخش فصل دوم سریال Ted Lasso از 23 ژوئیه آغاز می شود. فیلمبرداری این سریال در ماه ژوئن پایان یافت و فصل سوم آن نیز در راه است. با وجود شایعاتی که فصل سوم آخرین فصل این سریال خواهد بود ، Jason Sudeikis ستاره سریال به تازگی اشاره کرده است که ممکن است فصل چهارم وجود داشته باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*