+Apple TV موفق به کسب سه جایزه Daytime Emmy شد


امید دلیری 28 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

+Apple TV موفق به کسب سه جایزه Daytime Emmy شد. اپل تی وی با محتوا و برنامه های مختص کودکان خود ، برنده جوایزی در مراسم Daytime Emmy Awards شد.

بخش اول چهل و هشتمین مراسم سالانه Daytime Emmy Awards با محوریت تولید محتوا و انیمیشن کودکان بود. برخی از نمایش های موجود در +Apple TV در گروه های مختلفی برجسته شدند. گروه هایی که رقابت سختی را با سایر سرویس های پخش جریانی رقیب و پخش کننده ها نشان می داد. انیمیشن Here We Are: Notes for Living on Planet Earth برنده جایزه برجسته ترین برنامه کلاس ویژه کودکان را به دست آورد. بر اساس گزارش Variety ، انیماتور سه بعدی این نمایش یعنی Anne Moth هم برنده جایزه شد. او برنده جایزه برجسته ترین دستاورد فردی در انیمیشن شد.

انیمیشن Stillwater ، برنده جایزه برجسته ترین ویرایش برای یک انیمیشن پیش دبستانی در مراسم Daytime Emmy Awards شد. این انیمیشن به تازگی برنده جایزه Peabody شده بود. اگرچه این انیمیشن در چندین گروه دیگر هم نامزد دریافت جایزه شده بود. اما نتوانست موفق به کسب آن ها شود. انیمیشن Helpsters نیز در چندین گروه نامزد دریافت جایزه شد. اما در نهایت نتوانست جایزه ای کسب کند.

اولین مراسم از سه مراسم Daytime Emmy Awards در تاریخ 25 ژوئن برگزار شد. مراسم روز شنبه ، دومین مراسم از سه مراسم سالانه برای سال 2021 بود. مراسم سوم هم در تاریخ 18 ژوئیه برگزار می شود. سومین مراسم ، جوایز را در گروه های مربوط به برنامه های داستانی و سبک زندگی پوشش می دهد. علاقه مندان می توانند از طریق وب سایت رسمی و از طریق اپلیکیشن Emmy در iOS و tvOS ، این مراسم را تماشا کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*