آمازون ممکن است امسال بیت کوین را به عنوان روش پرداختی قبول کند


امید دلیری 5 مرداد 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

آمازون ممکن است امسال بیت کوین را به عنوان روش پرداختی قبول کند. بر اساس گزارشی جدید ، آمازون ممکن است به زودی شروع به پذیرش بیت کوین به عنوان روش پرداخت کالاها و خدمات کند. چرا که این شرکت نیز احتمالاً به دنبال ایجاد رمزارز خود می باشد.

ورود آمازون به دنیای رمزارز ها

ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین ، اگر نوعی سرمایه گذاری بی ثبات باشند ، همچنان محبوبیت دارند. زیرا هرچه می گذرد شرکتهای بیشتری بیت کوین را به عنوان شیوه پرداخت می پذیرند. اگر این گزارش درست باشد ، پذیرش بیت کوین توسط آمازون باعث افزایش چشمگیر ارزش این رمزارز خواهد شد. با استناد به منبع ناشناس City A.M ، آمازون آگهی استخدام برای متخصص بلاک چین در انگلستان منتشر کرده است. این امر برای ارتقاء بخش سرویس مدیریتی بلاک چین آمازون می باشد. بازتاب همین خبر باعث افزایش قیمت بیت کوین هم شده است.

گزارش منتشر شده ادعا می کند که بیت کوین اولین رمزارز از هشت رمزارزی است که آمازون می پذیرد. پس از اینکه آمازون سیستم خود را با بیت کوین کامل کرد ، رقیب اصلی این رمزارز یعنی اتریوم نیز قرار است در فهرست قرار گیرد. گزارش شده است که آمازون از سال 2019 روی این پروژه کار کرده است و می تواند خیلی زود انجام شود. منبع ادعا می کند که کل این پروژه تقریباً آماده اجرا است. هنگامی که آمازون روش پرداختی رمزارز ها را مرتب کند ، این ویژگی را با اضافه کردن token بومی ، گسترده تر می کند.

آمازون اولین شرکت بزرگ فناوری نخواهد بود که با رمزارز ها درگیر می شود. در سال 2019 شرکت Calibra زیر مجموعه فیس بوک ، در تلاش بود یک کیف پول دیجیتال برای یک ارز بلاکچین به نام Libra معرفی کند. Libra به Diem تغییر نام داد و انتظار می رود در سال 2021 به طور آزمایشی اجرا شود. ایلان ماسک مدیر عامل Tesla هم یکی از حامیان اصلی رمزارز ها است. چرا که شرکت تسلا برای مدت کوتاهی پرداخت بیت کوین را می پذیرفت. او چند روز پیش گفت Tesla به احتمال زیاد دوباره بیت کوین را قبول خواهد کرد.

ظاهراً اپل نیز به دنبال همین بازار است. لیست شغلی از ماه May این شرکت نشان می دهد که می خواهد سیستم عامل های پرداخت جایگزین مانند کیف پول های دیجیتال و رمزارز ها را بررسی کند. یک تحلیلگر همچنین گفته است که اپل می تواند مبادله رمزارز ها را آغاز کند. مبادله ای که با اپلیکیشن Wallet ادغام می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*