Spotify پشتیبانی از AirPlay 2 را متوقف کرد


امید دلیری 16 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Spotify پشتیبانی از AirPlay 2 را متوقف کرد. به نظر می رسد پشتیبانی از AirPlay 2 به دلیل مشکلات فنی متوقف و به آینده موکول شده است.

کاربران Spotify به دنبال پشتیبانی AirPlay 2 هستند. این پشتیبانی باعث بهبود پخش و قابلیت کنترل هنگام استفاده از سخت افزارهای سازگار می شود. اپل این ویژگی را در سال 2018 منتشر کرد. اولین بار وبسایت MacRumors ، پستی در رابطه با این موضوع در یک انجمن مشاهده کرد. در این پست کارمند Spotify گفته که پشتیبانی از این ویژگی فعلا به دلیل مشکلات سازگاری با درایور صدا متوقف شده است. این شرکت آن را یک پروژه بزرگتر می داند که در آینده ای قابل پیش بینی قادر به انجام آن نخواهیم بود.

این کارمند اطلاعات بیشتری در مورد این مسائل یا جدول زمانی احتمالی فاش نکرد. آنها از کاربران خواستند تا همچنان در انجمن نظر بدهند و رای دهند. Spotify در صورت در دسترس بودن اطلاعات جدید ، به روز رسانی ارائه می کند. پیش از این ، Spotify از کمک اپل برای دریافت این سرویس در AirPlay 2 و Siri خودداری کرده بود. این شرکت تنها با جمله ی داریم روی آن کار می کنیم به سوالات اپل پاسخ می دهد. Spotify یک رقیب مستقیم با Apple Music است. اغلب جزو آخرین سرویس هایی است که ویژگی های خاص کاربران اپل را اجرا می کند. مطمئناً بازاری برای افزودن پشتیبانی AirPlay 2 با تعداد زیادی کاربر آیفون و در دستری بودن آن در همه چیز از تلویزیون گرفته تا نوارهای صوتی موجود است.

با توجه به این که کارمند Spotify از کاربران نظر و رأی خواسته ، نمی توان نظر قطعی در رابطه با این موضوع داد. اگر Spotify اطلاعات جدیدی منتشر کند ، این خبر به روزرسانی خواهد شد. چندی پیش گفته شد Spotify به سمت رویداد های زنده مجازی و شخصی حرکت می کند.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*