+Apple TV مشغول تکمیل بازیگران فیلم Emancipation می باشد


امید دلیری 17 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

+Apple TV مشغول تکمیل بازیگران فیلم Emancipation می باشد. بازیگران جدیدی به فیلم هیجانی آینده اپل تی وی پیوسته اند و قرارداد امضاء کرده اند.

تکمیل بازیگران فیلم آینده +Apple TV

فیلم Emancipation از داستان واقعی Peter شلاق خورده (Whipped Peter) الهام گرفته است. Peter برده ای فراری است که خود را از مزارع جنوبی رها کرد و به ارتش اتحادیه می پیوندد. بعداً ، تصاویری از کمر زخم Peter به افزایش مخالفت عمومی با برده داری در دهه 1800 کمک کرد. Will Smith در این فیلم نقش Peter را بازی می کند. بازیگران جدیدی که به این فیلم پیوسته اند شامل :

  • Ben Foster
  • Charmaine Bingwa
  • Gilbert Owuor
  • Mustafa Shakir

Ben Foster نقش Fassel را بازی می کند. مردی مغرور که برده های فراری از جمله Peter را هدف قرار می دهد. Charmaine Bingwa نقش Dodienne همسر Peter را بازی می کند. Gilbert Owuor نقش Gordon را بازی می کند. برده ای که با Peter در همان اردوگاه قرار دارد. Mustafa Shakir نقش Cailloux را بازی می کند. یک سیاه پوست آزاد که در ارتش اتحادیه خدمت می کند.

Antoine Fuqua فیلم Emancipation را بر اساس فیلمنامه ای از William N. Collage کارگردانی خواهد کرد. Fuqua Films و شرکت Westbrook Inc (شرکت رسانه ای Will Smith) هر دو از این پروژه حمایت می کنند. گفته می شود این پروژه در یک رکورد شکنی به مبلغ 120 میلیون دلار به استودیو اپل فروخته شد. Will Smith ، James Lassiter و Jon Mone فیلم را در استودیوی Westbrook Studios تهیه خواهند کرد. Joey McFarland از McFarland Entertainment و Todd Black از Escape Artists نیز در کنار Fuqua و Cliff Roberts تهیه کنندگان اجرایی خواهند بود.

تولید فیلم Emancipation در اوایل ماه جولای در New Orleans آغاز شد. اما به دلیل ابتلای برخی از عوامل این فیلم به ویروس COVID-19 ، فیلمبرداری آن به یک وقفه کوتاه خورد. این وقفه از 3 آگوست آغاز شده و انتظار می رود پنج روز طول بکشد که امروز روز آخر این وقفه می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*