Spotify در نهایت از AirPlay 2 پشتیبانی خواهد کرد


امید دلیری 17 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Spotify در نهایت از AirPlay 2 پشتیبانی خواهد کرد. این پلتفرم موسیقی ادعای کارمند خود را مبنی بر توقف پشتیبانی از این ویژگی ، تصحیح کرد. بنابر این در آینده شاهد پشتیبانی Spotify از AirPlay 2 خواهیم بود.

روز جمعه ، پست یکی از انجمن های Spotify در مورد AirPlay 2 سر و صدای زیادی برپا کرد. چون به نظر می رسید که این پلتفرم موسیقی افزودن پشتیبانی از این ویژگی به سرویس خود را به تعویق می اندازد. در به روز رسانی روز شنبه ، Spotify اکنون ادعا می کند که در آینده همچنان از AirPlay 2 پشتیبانی می کند. پیش از این کارمند Spotify حرف دیگری زده بود. او گفته بود که پشتیبانی از این ویژگی فعلا به دلیل مشکلات سازگاری با درایور صدا متوقف شده است. این شرکت آن را یک پروژه بزرگتر می داند که در آینده ای قابل پیش بینی قادر به انجام آن نخواهیم بود.

کارمند Spotify روز گذشته در به روزرسانی پست انجمن ، حرف های جدیدی زد. او سعی کرد از کاربران به دلیل گیج کردن آن ها عذرخواهی کند. در پیام آمده است : برای روشن تر شدن موضوع ، Spotify از AirPlay 2 پشتیبانی می کند. اطلاعات بیشتر در به روزرسانی های آینده ارائه می شوند. وضعیت اینن ویژگی نیز از پرونده بسته به ایده ی زنده تبدیل شده است. پشت پرده ی این پست در انجمن Spotify ، آخرین تلاش این پلتفرم برای برخورد خوب با رقیب اصلی خود ، Apple Music است. اپل از برخورد غیر منصفانه بین این دو سرویس شکایت دارد. چرا که Spotify در ارائه و اجرای ویژگی های جدید برای کاربران اپل کند عمل کرده است.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*