John Lithgow به جمع بازیگران فیلم Killers of the Flower Moon پیوست


امید دلیری 20 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

John Lithgow به جمع بازیگران فیلم Killers of the Flower Moon پیوست. این بازیگر افسانه ای در کنار ستاره های دیگر فیلم آینده +Apple TV حضور خواهد داشت. ستارگانی مثل Leonardo DiCaprio ، Jesse Plemons و Robert De Niro.

اضافه شدن ستاره ای دیگر به فیلم Killers of the Flower Moon

وبسایت Variety گزارش جدیدی در رابطه با فیلم Killers of the Flower Moon منتشر کرده است. بر اساس این گزارش ، John Lithgow نقش یک دادستان را در درام آینده اپل تی وی بازی خواهد کرد. فیلم Killers of the Flower Moon قتل زنجیره ای چندین نفر از اعضای Osage را نشان می دهد که بعداً به سلطنت ترور معروف شد. Martin Scorsese کارگردان و تولید کننده این فیلم خواهد بود. این فیلم قبل از ورود به +Apple TV ،  تولید خود را از دست داده بود. این موضوع باعث شد Martin Scorsese به دنبال همکاری با اپل باشد.

فیلم آینده بر اساس کتاب Killers of the Flower Moon: The Osage Murders and The Birth of the FBI ساخته شده است. این کتاب اثر David Grann می باشد. Eric Roth فیلمنامه را از این کتاب اقتباس کرده است. در آگوست سال 2020 ، اپل یک قرارداد چند ساله با Sikelia Productions متعلق به Martin Scorsese بست. این معامله هم پروژه های سینمایی و هم تلویزیونی را به طور انحصاری برای +Apple TV تولید خواهد کرد. اپل اپل حق پخش این فیلم را در ماه می سال 2020 خریداری کرد. John Lithgow جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است.

هفته گذشته ، اپل اعلام کرد که Brendan Fraser به جمع بازیگران فیلم Killers of the Flower Moon پیوسته است. او قرار است نقش وکیلی به نام WS Hamilton را بازی کند.

John Lithgow دوبار نامزد اسکار ، برنده جایزه Emmy ، Tony و گلدن گلوب و همچنین تعداد زیادی از افتخارات دیگر شده است. برای کار روی صحنه ، تلویزیون و فیلم شده است. او اخیراً  برای بازی در سریال Perry Mason شبکه HBO نامزد دریافت جایزه Emmy شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*