فیلم CODA بر روی +Apple TV قرار گرفت


امید دلیری 23 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیلم CODA بر روی +Apple TV قرار گرفت. برنده جایزه Sundance اکنون پس از جنگ مناقصه و سپس اکران ویژه در سینما ، در +Apple TV در دسترس قرار گرفت.

فیلم CODA داستان فردی به نام Ruby را دنبال می کند. دختری جوان که فرزندی از والدین ناشنوا است که مترجم آن ها هم می باشد. زیرا تنها عضو شنوای خانواده اش است. Ruby استعداد خوانندگی را در خود پیدا می کند. او می خواهد به مدرسه موسیقی Berkley برود. اما این موضوع باعث ایجاد اختلاف در خانواده او می شود. این اختلاف به دلیل شغل خانوادگی آن ها که ماهیگیری است ، پیش می آید.

بالاخره فیلم CODA بر روی +Apple TV آماده پخش شد

اپل پس از پرداخت 25 میلیون دلار به برای از بین بردن رقبای پیشتاز از جمله آمازون ، ابتدا فیلم CODA را در سینما به نمایش گذاشت. این نمایش مختصر در سینماها شامل مواردی بود که تصور می شد برای اولین بار در جهان باشد. زیرنویس های داخلی ( چسبیده ) به فیلم که به طور دائمی قابل مشاهده هستند. نسخه های معمولی این فیلم زیرنویس دارند تا سینماها بتوانند نمایش آنها را انتخاب کنند. همچنین مردم می توانند هنگام تماشای این فیلم در خانه ، گزینه زیرنویس را روشن کنند.

بر خلاف اکران سینمایی ، نسخه ای که در در +Apple TV پخش می شود ، فاقد زیرنویس می باشد. به طور معمول بینندگان ناشنوا که می خواهند زیرنویس بخوانند ، برای دیدن متن هنگام تماشای فیلم باید از عینک مخصوص استفاده کنند. این عینک ها همیشه در دسترس نیستند. در برخی موارد ممکن است آسیب ببینند یا تا حدی قابل استفاده نباشند. برای مقابله با این موضوع ، زیرنویس فیلم در خود فیلم اضافه شد.البته کاربران +Apple TV در آیفون ، آیپد ، مک و Apple TV ، تنها با یک کلیک در منو می توانند از زیرنویس ها بهره مند شوند.

فیلم CODA بازسازی فیلم فرانسوی La Famille Beilier می باشد. نویسنده و کارگردان این فیلم Sian Heder می باشد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*