احتمال انتشار اپلیکیشن WhatsApp برای آیپد


امید دلیری 1 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

احتمال انتشار اپلیکیشن WhatsApp برای آیپد. این پیام رسان محبوب در حال افزایش پشتیبانی از چند دستگاه است. آخرین نسخه آزمایشی این پیام رسان نشان می دهد که سالها پس از راه اندازی این اپلیکیشن ، سرانجام نسخه مختص آیپد هم منتشر می شود.

آیا بالاخره شاهد نسخه آیپد اپلیکیشن WhatsApp خواهیم بود؟

اپلیکیشن WhatsApp همیشه به دارندگان آیفون و سایر تلفن های هوشمند اجازه می دهد از این پیام رسان استفاده کنند. اما پیام رسان متعلق به فیس بوک در حال حاضر اپلیکیشن مختص آیپد در دسترس ندارد. در جدیدترین نسخه آزمایشی به نظر می رسد که این وضعیت به زودی تغییر خواهد کرد. توییت جدیدی توسط WABetainfo نشان می دهد که multi-device 2.0 در آخرین نسخه آزمایشی گنجانده شده است. این ویژگی در حال حاضر واتس اپ را قادر می سازد تا در چندین دستگاه از جمله در مرورگر استفاده شود. اما هنوز نسخه بومی این اپلیکیشن برای iPadOS در دسترس نیست.

نسل دوم multi-device به جای استفاده از مرورگر ، از نسخه بومی اپلیکیشن برای iPadOS استفاده می کند تا پشتیبانی از چند دستگاه را فعال کند. ادعا شده است که نسخه آیپد به طور مستقل کار می کند. اگرچه مکالمات باید بین آیفون و آیپد نیز همزمان شوند. با این حال در نسخه آزمایشی ذکر شده است که هنوز هیچ اپلیکیشن جداگانه ای برای iPadOS وجود ندارد.  منبع فوق الذکر ادعا می کند افرادی که برای دریافت نسخه آزمایشی ثبت نام کرده اند ، به طور خودکار اپلیکیشن iPadOS را پس از تست شدن دریافت می کنند.

در گزارش ماه جولای وبسایت TechRadar ، سخنگوی WhatsApp تأیید کرد که پشتیبانی چند دستگاهی (multi-device) موجود ، به آشکارسازی عملکرد گوشی متکی است. بنابراین نیاز است که آیفون  روشن و به اینترنت متصل باشد. او همچنین تأیید کرد که در نسل دوم multi-device ، اپلیکیشن ها به کار خود ادامه می دهند. اما بدون نیاز به فعال بودن گوشی. اخبار این تغییرات درست یک هفته پس از اعلام قابلیت جدید WhatsApp منتشر شد. فابلیتی مبنی بر انتقال چت ها بین iOS و Android.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*