سریال های For All Mankind و Calls برنده ی جایزه Emmy 2021 شدند


امید دلیری 6 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال های For All Mankind و Calls برنده ی جایزه Emmy 2021 شدند. آکادمی تلویزیون اپل اعلام کرد که این برنامه های +Apple TV جایزه Emmy 2021 را برای غول فناوری کوپرتینو دریافت کرده اند.

امسال هفتاد و سومین سال مراسم Emmy بود. این مراسم جوایزی را به برنامه هایی در دسته های انیمیشن ، برنامه نویسی تعاملی و طراحی متحرک معرفی کرد. هر دسته توسط گروهی از متخصصان که در رشته مشخص متخصص هستند ، مورد قضاوت قرار می گیرد. سریال For All Mankind در گروه نوآوری برجسته در برنامه نویسی تعاملی ، برنده جایزه شد. مخصوصاً این سریال بخاطر اپلیکیشن واقعیت افزوده که اپل در کنار این سریال عرضه کرد ، برنده ی جایزه شد.

Lori Schwartz رئیس رسانه های تعاملی در رابطه با سریال برنده ی Emmy یعنی For All Mankind حرف زد. او گفت کار عالی در For All Mankind قدرت یک داستان تعاملی و همهجانبه را به نمایش می گذارد تا یک تجربه منحصر به فرد را برای مخاطبان فراهم کند. علاوه بر این ، Chris Thomes گفت که این تیم خلاق از فناوری جدیدی استقبال کرد. فناوری که در حتی آینده می تواند با کیفیت بالاتر از قصه گویی AR الهام بگیرد.

مجموعه ی صوتی Calls هم برنده ی جایزه ی بهترین طراحی متحرک شد. Greg Kupiec داور بخش طراحی متحرک و طراحی گفت کار این تیم طراحی حرکت نوآورانه و اصلی بود. حقیقتاً داستان را طوری روایت می کند که تا به حال همچین چیزی ندیده بودیم. Lauraine Gibbons هم گفت این اثر برنده جایزه Emmy ، دیگران را تشویق می کند تا استانداردهای طراحی حرکت را ادامه دهند. همچنین از هنر و اهمیت طراحی متحرک در ساخت برنامه ی برتر تلویزیونی آگاهی یابند. این جوایز در مراسم Creative Arts Emmy Awards 2021 اهدا می شوند. قرار است اهدای جوایز 11 سپتامبر در لس آنجلس برگزار شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*