Chris Evans و Scarlett Johansson احتمالاً در فیلم Ghosted هم بازی خواهند بود


امید دلیری 9 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Chris Evans و Scarlett Johansson احتمالاً در فیلم Ghosted هم بازی خواهند بود. این دو بازیگر محبوب در فیلم اکشن-عاشقانه آینده ی +Apple TV حضور خواهند داشت. نویسندگی این فیلم بر عهده ی نویسندگان فیلم Deadpool می باشد. Dexter Fletcher کارگردان این فیلم خواهد بود.

+Apple TV پس از خرید حق پخش فیلم CODA با قیمت 25 میلیون دلار ، سفارش یک فیلم پرمخاطب دیگر را داده است. این یک قرارداد توسعه ای با شرکت Skydance Media می باشد. شرکتی که قبلاً با فیلم های Mission Impossible و همچنین Star Trek و Top Gun: Maverick شناخته می شد. به گفته وبسایت Deadline ، فیلم Ghosted قرار است یک ماجراجویی عاشقانه باشد. حضور Chris Evans و Scarlett Johansson می تواند جذابیت این ماجراجویی عاشقانه را چندین برابر کند.

فیلم Ghosted توسط Paul Wernick و Rhett Reese ساخته شده و نوشته شده است. این دو بیشتر برای کار در فیلم Deadpool شناخته می شوند. جدیدترین اثر آنها ، Escape from Spiderhead برای شبکه ی Netflix می باشد. Paul Wernick و Rhett Reese همچنین تهیه کنندگان فیلم آینده اپل تی وی هستند. گفته می شود که Dexter Fletcher قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد. فیلم های او مثل Rocketman و Raphemody Bohemian ، مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

اگرچه انتظار می رود Chris Evans و Scarlett Johansson در فیلم Ghosted بازی کنند. اما این امر در حال حاضر فقط در حد مذاکره پیشرفته توصیف شده است. اگر ستارگان دنیای Marvel در این فیلم حضور یابند ، می توانند این فیلم را به یکی از پربیننده ترین سریال های اپل تی وی تبدیل کنند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*