اپلیکیشن OpenSea منتشر شد اما نه برای خرید و فروش


امید دلیری 28 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن OpenSea منتشر شد اما نه برای خرید و فروش. انتشار این اپلیکیشن یک اتفاق بزرگ برای آمازون می باشد.

اپلیکیشن OpenSea اکنون برای سیستم عامل های iOS و Android در دسترس قرار دارد. برای اکثر شرکت ها ، داشتن یک اپلیکیشن برای تلفن همراه یک نقطه عطف به حساب می آید. نقطه عطفی که این شرکت OpenSea می توانست که قبل از رسیدن به ارزش 1.5 میلیارد به آن برسد. اما مانند هر فروشگاهی ، چه فروشگاه NFT چه دیگر فروشگاه ها ، باید هزینه سنگین تراکنش های آن فروشگاه را پرداخت کنید. چند پیش گفته شد که ارزش OpenSea ،مبلغ 1.5 میلیارد دلار ارزیابی شده است.

احتمالاً به همین دلیل است که اپلیکیشن OpenSea فقط برای مرور و دیدن NFT ها است ، نه برای خرید یا فروش آنها. این شرکت در ماه اوت 3.4 میلیارد دلار حجم معاملات در دو میلیون معامله داشت. هنوز راهی برای پرداخت درون برنامه ای با رمزنگاری وجود ندارد. اگر OpenSea بخواهد از خرید و فروش پشتیبانی کند ، باید زیرساخت های خود را برای پرداخت های USD ایجاد کند. به این ترتیب کاربران بیشتری را به سمت آن سوق می دهد. اما بخشی از جذابیت OpenSea این است که این یک پلتفرم رمزنگاری بومی است. پلتفرمی تا حد زیادی متکی به بلاک چین اتریوم است. پلتفرمی که به مردم دسترسی آسان تری به اطلاعات مربوط به زمان تولید NFT ، تولیدکنندگان ، نحوه معامله و غیره می دهد.

اگر استارتاپ OpenSea پلتفرم خود را به سمت دلار پسندتر شدن سوق دهد ، اکوسیستم فعلی کاربران را برهم می زند. در اپلیکیشن OpenSea ، کاربران می توانند مشخصات خود را وارد کنند ، NFT ها را مشاهده ، جست و جو و فیلتر کنند. وقتی NFT را در اپلیکیشن مشاهده می کنید ، دکمه ای ظاهر می شود که به شما امکان می دهد NFT را خارج از اپلیکیشن به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*