تغییر نام فیس‌بوک به متا – Meta ممکن است 20 میلیون دلار هزینه داشته باشد


امید دلیری 12 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تغییر نام فیس‌بوک به متا – Meta ممکن است 20 میلیون دلار هزینه داشته باشد. برنامه فیس‌بوک برای تغییر نام تجاری خود ممکن است برای غول شبکه اجتماعی هزینه زیادی داشته باشد. چرا که بنیانگذاران Meta PC به این شرکت گفته اند که مایلند که این علامت و نام تجاری را با این قیمت تحویل دهند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

آیا فیس‌بوک مجبور به پرداخت این هزینه می شود ؟

در اواخر اکتبر ، فیس بوک اعلام کرد که نام خود را به متا – Meta تغییر داده است. علیرغم اعلام نام تجاری جدید، به نظر می رسد که این شرکت همه چیزهایی را که برای یک انتقال روان نیاز داشت، فراهم نکرده است. بنیان‌گذاران و  تولیدکنندگان Meta PC در 23 آگوست ، این علامت و نام تجاری را ثبت کردند. شرکتی که کالاها و خدمات مرتبط با رایانه را ارائه می دهد. از جمله لوازم جانبی، سرورها، تجهیزات شبکه، نوت‌بوک‌ها، تبلت‌ها و قطعات را تحت پوشش قرار می دهد. این امر خیلی قبل از اینکه شایعاتی مبنی بر انتقال فیس بوک به متا محقق شود صورت گرفته است.

Joe Darger و Zack Shutt ، بنیانگذاران Meta PC به وبسایت TMZ گفته اند که این شرکت یک سال است که فعالیت می کند. اما تا آگوست منتظر مانده تا خود علامت تجاری را ثبت کند. درخواست انتقال این نام تجاری هنوز به Meta PC اعطا نشده است. اما این شرکت می گوید که مایل است نام متا – Meta را به فیس‌بوک واگذار کند. آن هم با هزینه ای بالغ بر 20 میلیون دلار تا هزینه تغییر نام تجاری خود را پوشش دهد. این که آیا Meta PC این پول را دریافت می کند یا نه معلوم نیست. اما یک منبع آگاه به این گزارش گفته است که فیس‌بوک معتقد است که از حقوق لازم برای استفاده از علامت تجاری متا برای خود برخوردار است.

اگر Meta PC بتواند در آینده این نام و علامت تجاری را ایمن کند، ممکن است خرید آن برای فیس‌بوک گران تر شود. از طریق لینک زیر می توانید خبر تغییر نام فیس‌بوک به متا را در مجله اینترنتی سیبو مطالعه کنید.

تغییر نام فیس‌بوک به متا

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*