Jacki Weaver به جمع بازیگران سریال Hello Tomorrow پیوست


امید دلیری 29 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Jacki Weaver به جمع بازیگران سریال Hello Tomorrow پیوست. +Apple TV در حال تکمیل بازیگران این سریال درام می باشد. جکی ویور ظاهراً قرار است در این نمایش نیم ساعته نقش مقابل Jack (با بازی Billy Crudup) را بازی کند.

قبل از اعلام پیوستن Jacki Weaver به این سریال ، حضور Billy Crudup در آن تأیید شده بود. سریال Hello Tomorrow داستان یک گروه آینده نگر و مرکز گروهی از فروشندگان دوره گرد که زمان های قمری را می فروشند را دنبال می کند. Jack به عنوان فروشنده ای با استعداد و جاه طلب توصیف می شود. ایمان فنا ناپذیر او به فردایی روشن تر ، به همكارانش الهام می بخشد و مشتریان ناامید را دوباره امیدوار می کند. اما تهدید می کند که او را در همان رویایی که او را حفظ می کند به طور خطرناکی گم کند.

وبسایت Deadline گزارش داده است که Jacki Weaver برای بازی در Silver Linings Playbook و Animal Kingdom نامزد دریافت جوایز اسکار شده بود. اکنون او قرار است نقش Barbara Billings ، مادر Jack را بازی کند. مادری که شخصیت پسرش را دستکاری می کند. بازیگران دیگری که به این سریال اضافه شده اند شامل :

  • Hank Azaria
  • Haneefah Wood
  • Alison Pill
  • Nick Podany
  • Dewshane Williams

Jonathan Entwistle کارگردانی این مجموعه را بر عهده خواهد داشت. Billy Crudup علاوه بر بازیگری ، قرار است در کنار تهیه کنندگان و نویسندگان Amit Bhalla و Lucas Jansen ، تهیه کنندگی اجرایی را بر عهده داشته باشد. Blake Griffin ، Ryan Kalil و Noah Weinstein نیز تهیه کنندگی اجرایی را بر عهده خواهند داشت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*