اپل پیش نمایش ویژه برنامه ی کریسمس با Mariah Carey را منتشر کرد


امید دلیری 1 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل پیش نمایش ویژه برنامه ی کریسمس با Mariah Carey را منتشر کرد. غول فناوری اولین پیش نمایش ویژه برنامه Mariah’s Christmas: The Magic Continues را منتشر کرد. این پیش نمایش Zane Lowe از Apple Music را در حال معرفی ماریا کری نشان می دهد.

اپل چندی اطلاعیه ای مبنی بر بازگشت Mariah Carey به +Apple TV با دومین ویژه برنامه ی کریسمس منتشر کرد. اکنون یک پیش نمایش کوتاه از این ویژه برنامه ی جذاب منتشر شده است. این پیش نمایش همچنین تاریخ پخش این ویژه برنامه را اعلام و تأیید کرده است. حساب Apple TV در توییتر ، توییت جدیدی در رابطه با این ویژه برنامه منتشر کرده است :

برای جشن کریسمس با Mariah Carey آماده شوید. Mariah’s Christmas: The Magic Continues در تاریخ 3 دسامبر به +Apple TV می‌آید.

Mariah Carey در این پیش نمایش 36 ثانیه ای می گوید : من نمی توانم کریسمس را با دنیا جشن نگیرم.

به این ترتیب ویژه برنامه ی کریسمس 2022 با عنوان Mariah’s Christmas: The Magic Continues از جمعه، 3 دسامبر، در +Apple TV پخش خواهد شد. در برنامه ی امسال قرار است Mariah Carey ، Khalid و Kirk Franklin آهنگ مشترک جدید خود به نام Fall in Love at Christmas را اجرا کنند. این خواننده ها افتخارات زیادی را در کارنامه ی خود دارند. ماریا کری چندین بار برنده ی جوایز platinum و Grammy شده است. Khalid نامزد جایزه Grammy و Kirk Franklin برنده ی جایزه Grammy شده اند. آن ها قرار است تک آهنگ جدید Fall in Love at Christmas را برای اولین بار در +Apple TV بصورت زنده اجرا کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*