Murray Bartlett به جمع بازیگران سریال فیزیکال – Physical پیوست


امید دلیری 12 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Murray Bartlett به جمع بازیگران سریال فیزیکال – Physical پیوست. این سریال کمدی اپل تی وی پلاس یک بازیگر جدید برای فصل دوم اضافه کرده است. موری بارتلت به عنوان مربی تناسب اندام رقیب به این سریال می پیوندد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل سریال فیزیکال – Physical که سریال پرطرفدار اپل تی وی پلاس می باشد را در ماه آگوست برای فصل دوم تمدید کرد. پس از تمدید فصل دوم ، این سریال شروع به گسترش بازیگران خود کرده است. بازیگر جدید Murray Bartlett است که به فهرست بازیگران این سریال خواهد پیوست. موری بارتلت به خاطر بازی در نقش Armond در سریال White Lotus شناخته می شود. به گزارش وبسایت Variety ، او در سریال Physical نقش Vincent Green (Vinnie) را بازی خواهد کرد.

Vinnie مربی تناسب اندام و کاهش وزن می باشد. این شخصیت با شیاطین شخصی خود سر و کار خواهد داشت. او هم به عنوان دوست و هم رقیب شخصیت اصلی یعنی Sheila (با بازی Rose Byrne) عمل می کند. Murray Bartlett گفته : فیلمنامه ی این فصل واقعاً فوق العاده است. کارهایی که من انجام می دهم واقعا سرگرم کننده اما پیچیده هوشمندانه است. جالب است زیرا کل آن چیزهای سرگرم کننده برای دهه 80 است. اما عمقی در این نمایش وجود دارد که واقعاً متحرک است.

فصل اول سریال فیزیکال با بازی Rose Byrne و همچنین Paul Sparks ، Rory Scovel و Lou Tailor Pucci همراه بود. این سریال داستان یک زن خانه دار بی سر و صدا به نام Sheila در سن دیگو در دهه 1980 را دنبال می کند. او پس از کشف عشق به ایروبیک، سفری را برای توانمندسازی و موفقیت آغاز می کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*