اپل iOS 12.5 را برای آیفون های قدیمی منتشر کرد


امید دلیری 25 آذر 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل iOS 12.5 را برای آیفون های قدیمی منتشر کرد.این به روزرسانی اعلان های قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا را در اختیار شما قرار می دهد.همچنین شامل به روزرسانی های امنیتی برای مدل های قدیمی آیفون ، آیپد و آیپاد تاچ می شود.

به روزرسانی iOS 12.5 که در کنار iOS 14.3 منتشر شده ، سیستم اعلان های قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا را برای مدل های قدیمی آیفون به ارمغان می آورد. علاوه بر این ، به روز رسانی های امنیتی را فراهم می کند. این به روزرسانی ها نقاط ضعف شناخته شده در بروزرسانی قبلی را اصلاح می کند. اپل قبل از iOS 12.5 ، آخرین بار iOS 12 را با انتشار iOS 12.4.9 در ماه نوامبر به روز کرد. با این به روزرسانی ، اپل در حال گسترش تعداد دستگاه هایی است که می توانند به شبکه اعلان های نوری اضافه شوند.

سیستم Exposure Notification توسط اپل و گوگل ساخته شده است.اکنون با به روزرسانی iOS 12.5 ، این سیستم برای دستگاه های قدیمی اپل هم قابل اجرا است.در صورت تماس کاربر با کسی که تست COVID-19 آن مثبت باشد ، برای کاربر هشدار ارسال می شود. این سیستم با بلوتوث کار می کند.در نتیجه هیچ اطلاعاتی از مکان یا اطلاعات قابل شناسایی شخصی را جمع نمی کند.همچنین باید توسط کاربر فعال شود و یکی از مراجع بهداشت و درمان محلی نیز باید از این سیستم پشتیبانی کند. بنابراین کاربران باید بررسی کنند که آیا محل سکونت آنها توانایی پشتیبانی از اعلان قرار گرفتن در معرض این بیماری را دارد یا خیر. 

به روزرسانی iOS 12.5 اکنون به صورت رایگان در دسترس کابران قرار گرفته است.برای دریافت این به روزرسانی وارد Setting و بعد وارد General شوید.سپس وارد Software Update شوید و به روزرسانی را دریافت کنید.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*