چراغ‌قوه اپل واچ راه اندازی شد…!


فاطمه شاعری 18 آذر 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

گزارش‌ها نشان می‌دهد که اپل به تازگی یک پتنت با عنوان “ماژول نوری برای دستگاه پوشیدنی ( اپل واچ )” ثبت کرده است. که به افزودن یک چراغ قوه به ساعت هوشمند این شرکت اشاره دارد.

براساس این پتنت، اپل قصد دارد یک ماژول نوری را به بند ساعت هوشمند ( اپل واچ ) خود افزوده. و به کاربر امکان استفاده از آن به عنوان یک چراغ قوه را بدهد. این چراغ قوه باتری جداگانه‌ای دارد که از انرژی ساعت کم نمی‌کند.

اپل واچ

اپل واچ‌ها در حال حاضر دارای ویژگی تبدیل شدن به چراغ قوه هستند. اما برای استفاده از آن کاربران باید مچ خود را بچرخانند و صفحه ساعت را به سمت محیط بگیرند. این پتنت نشان می‌دهد که اپل به‌جای این روش، یک ماژول نوری جداگانه را به بند ساعت اضافه خواهد کرد که به کاربر امکان استفاده راحت از آن را می‌دهد.

اپل در این پتنت اشاره کرده که چراغ قوه می‌تواند. از بند ساعت جدا شود و در برخی موارد ممکن است به‌طور دائمی متصل بماند. یا به‌عنوان وسیله‌ی جانبی جداگانه عرضه شود.

به هر حال، این پتنت نشان می‌دهد که اپل در حال اندیشیدن به افزودن ویژگی‌های نوری به محصولات پوشیدنی خود ( اپل واچ ) است. که می‌تواند تجربه کاربری را بهبود بخشد.

اخبار دیگر مجله سیبو را دنبال کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*