استیو جابز در ساخت Siri Remote از برنامه Apple TV Remote الهام گرفته است


امید دلیری 5 آبان 1399 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

با توجه به اینکه برنامه Apple TV Remote از iOS 11 در Control Center آیفون و آیپد قرار گرفت ، هفته گذشته اپل این برنامه را از App Store حذف کرد. پس از حذف این برنامه ، مهندس سابق اپل Alan Cannistraro جزئیات جالبی در مورد توسعه این برنامه در توییتر خود قرار داد.

Alan Cannistraro می نویسد که وی نوشتن این برنامه را از سال 2006 و حتی قبل از دیدن اولین رابط کاربری آیفون آغاز کرد و در عوض از عناصر رابط کاربری خود استفاده کرد. این طراح سابق توضیح می دهد که این برنامه اولین برنامه تولیدی اپل است که تیم ‌App Store برای آزمایش روند بارگذاری در App Store از آن استفاده کرد و از جایی که این برنامه فقط با iTunes و کنترل های Apple TV ارسال می شد ، نمونه های اولیه بسیار کاربردی تر بودند.از آن جایی که ما آن را فقط با کنترل iTunes و اپل TV ارسال کردیم ، نمونه اولیه من همچنین به من امکان داد تا از طریق آداپتور IR چراغ ها ، تلویزیون ها و گیرنده ها را روشن و خاموش کنم و وضعیت اتاق را به عنوان “صحنه” ذخیره و روند را از سر بگیرم.

یک سال بعد (2009) من الگوهایی در این کنترل قرار دادم که به شما این امکان را می داد که از صفحه لمسی گوشی به عنوان موس کامپیوترتان استفاده کنید و با عکسها ، برنامه های TouchBar اصلی و محافظ صفحه نمایش در مک ارتباط برقرار کنید.

Cannistraro می گوید که او این برنامه را به مدیر عامل وقت اپل ، استیو جابز نشان داد ، وی بسیار تحت تأثیر نحوه کنترل تلویزیون اپل با کشیدن انگشتان و حرکات بود که می خواست سخت افزار بعدی Apple TV Remote نیز به همین ترتیب کار کند. در سال 2010 ، من با استیو نشسته ام تا به او نشان دهم که چگونه تلویزیون اپل را با کشیدن انگشتان روی صفحه گوشی کنترل می کند ، و او گفت “کنترل Apple TV بعدی باید همین باشد بدون صفحه “. پنج سال طول کشید (با مرگ استیو چیزهای زیادی متوقف شد) ، اما سرانجام Siri Remote بیرون آمد و همین بود. Cannistraro می گوید که او معتقد است “چشم انداز نهایی” برای Remote هنوز محقق نشده است و کنترل خانه هوشمند همچنان یک تجربه جدا از هم در هر زیست بوم است. او می گوید Homekit و الکسا ما را نزدیکتر می کنند ،” اما کارهای زیادی وجود دارد که اتاقهایی را که در آنها زندگی می کنیم را به تجربیات زیبا ، محیطی و هوشمند تبدیل کنیم. مشغول کار بر روی آن هستیم …

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*