اپل باگهایی را که پس از نصب macOS Monterey باعث بوت نشدن مکهای اینتل شده بود برطرف کرد
اپل باگهایی را که پس از نصب macOS Monterey باعث بوت نشدن مکهای اینتل شده بود برطرف کرد . غول فناوری در بیانیهای اعلام کرد که مشکلی مهم را برطرف کرده است. مشکلی که باعث می شد برخی از مکهای اینتل با تراشه T2 پس از نصب macOS Monterey ، بوت نشدند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.
میان افزاری برای برطرف کردن مشکل کابران مک های مجهز به پردازنده اینتل
به نظر می رسد مشکلی در میانافزار تراشه امنیتی Apple T2 وجود داشت. مشکلی که باعث میشد برخی از کاربران نتوانند پس از نصب macOS Monterey ، مکهای خود را راهاندازی کنند. اکنون اپل میگوید بهروزرسانی میانافزار BridgeOS برای جلوگیری و برطرف کردن این مشکل موجود است. کاربرانی که قبلاً تحت تأثیر این مشکل قرار گرفتهاند باید برای کمک در مورد دستگاههای خود با پشتیبانی اپل تماس بگیرند.
پس از راهاندازی macOS Monterey ، گزارشهای متعددی از سوی کاربرانی منتشر شد. گزارش هایی مبنی بر بوت نشدن مک های مجهز به پردازنده اینتل پس از انجام بهروزرسانی. کاربران نمیتوانستند مکهای خود را روشن کنند. این مشکل مدلهای دارای تراشه امنیتی T2 را تحت تأثیر قرار داد که مواردی مانند Touch ID را تأمین میکرد. مکهای دارای تراشههای سری M تحت تأثیر قرار نگرفتند. زیرا تراشه T2 جداگانه ندارند. مکهای دارای تراشه T2 بین سالهای 2017 تا 2020 تولید شدهاند که لیست آن ها شامل :
- iMac (Retina 5K, 27-inch, 2020)
- iMac Pro
- Mac Pro (2019)
- Mac Pro (Rack, 2019)
- Mac mini (2018)
- MacBook Air (Retina, 13-inch, 2020)
- MacBook Air (Retina, 13-inch, 2019)
- MacBook Air (Retina, 13-inch, 2018)
- MacBook Pro (13-inch, 2020, Two Thunderbolt 3 ports)
- MacBook Pro (13-inch, 2020, Four Thunderbolt 3 ports)
- MacBook Pro (16-inch, 2019)
- MacBook Pro (13-inch, 2019, Two Thunderbolt 3 ports)
- MacBook Pro (15-inch, 2019)
- MacBook Pro (13-inch, 2019, Four Thunderbolt 3 ports)
- MacBook Pro (15-inch, 2018)
- MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 ports)
اکنون کاربران مک های مجهز به تراشه اینتل که macOS Monterey را نصب می کنند دیگر با مشکل بوت نشدن مواجه نخواهند شد.