آیفون های اپل پرفروش ترین و سودآورترین گوشی های 5G در جهان هستند


امید دلیری 5 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

آیفون های اپل پرفروش ترین و سودآورترین گوشی های 5G در جهان هستند. تحقیقات جدید ادعا می‌کند که اپل تقریباً ۲۵ درصد از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند 5G را در اختیار دارد. غول فناوری از رقبای خود هم در تعداد گوشی‌های فروخته‌شده و هم از نظر درآمد پیشی گرفته است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

قبلاً انتظار می رفت سامسونگ فاصله خود را با اپل کاهش دهد. با این حال آیفون همواره پرفروش ترین برند گوشی های 5G در جهان باقی مانده است. بازار 5G در حال گسترش است که در آن بازیگران کلیدی در حال تغییر هستند. طبق برآوردهای وبسایت Strategy Analytics ، به طور کلی فروش گوشی های 5G برای همه فروشندگان در سه ماهه سوم 2021 نسبت به مدت مشابه در سال 2020 افزایش داشته است. در مجموع درآمد حاصل از فروش این گوشی ها سه برابر شده است.

اپل ، برترین فروشنده گوشی های 5G در جهان

با این حال، Strategy Analytics می‌گوید که این سه ماهه شاهد تحرکات قابل توجهی در فروش گوشی های 5G و بازار گوشی ها بوده است. از جمله اینکه چگونه سامسونگ پیشرفت کرده است تا بعد از OPPO به دومین فروشنده پیشرو اندروید تبدیل شود. Ville Petteri-Ukonaho دستیار مدیر Strategy Analytics حرف های جدیدی در این رابطه گفته است. او گفته است که میزان فروش رو به منفی سامسونگ پس از گذشت 3 بار سه ماهه قبلی ، به محدوده مثبت بازگشته است. سامسونگ از تقاضای سالم در مناطق مختلف برای گوشی‌های هوشمند خود بهره می‌برد. این امر با مجموعه وسیعی از دستگاه‌ها در سطوح مختلف قیمتی تأمین می‌شود.

Strategy Analytics می‌گوید که احیای مجدد سامسونگ به این معنی است که شیائومی در طول سه ماهه امسال کمتر توانسته در اروپا رشد کند. Ken Hyers مدیر Strategy Analytics گفت : شیائومی که در سه ماهه دوم سال 2021 رشد چشمگیری در عرضه جهانی گوشی های 5G به ثبت رساند. اما شاهد توقف رشد در سه ماهه سوم سال 2021 بود. همچنین رشد فروش به طور متوالی در سه ماهه اخیر ثابت ماند. هوآوی نیز همچنان تحت تحریم های ایالات متحده قرار دارد. این برند Honor 5G خود را در اوایل سال 2021 به یک شرکت جداگانه تبدیل کرد. طبق گزارش Gizchina که گزارش کامل را مشاهده کرده است، فروش Honor 5G حدود 194 درصد در سه ماهه اخیر رشد داشته است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*