دواین جانسون پیشنهاد بازگشت به مجموعه سریع و خشن را رد کرد


Matin 11 دی 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

دواین جانسون به‌صورت رسمی گفت که در دو قسمت پایانی فیلم سریع و خشن باز نخواهد گشت و وین دیزل را به فریبکاری متهم کرد.

مدتی پیش بود که وین دیزل، بازیگر نقش دومینیک تورتو با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از دواین جانسون درخواست کرد تا اختلافات را کنار بگذارد و در دو قسمت پایانی فیلم سریع و خشن بازگردد و حتی در این ویدیو گفت که فرزندانش راک را به‌عنوان عمو دواین تصور می‌کنند و در این ویدیو به قول خود به پل واکر فقید برای ساخت بهترین فیلم Fast and Furious در قسمت دهم اشاره کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، راک به این درخواست رسما واکنش نشان داده است.

جانسون در مصاحبه با CNN گفت: «من مستقیما به دیزل گفتم که به مجموعه بازنمیگردم. این حرف را قاطعانه اما صمیمانه گفتم که از بازیگران همیشه حمایت می‌کنم و همیشه به‌دنبال موفقیت مجموعه هستم، اما امکانی برای بازگشتم وجود ندارد. پست اخیر وین نوعی فریبکاری از طرف او است. پیش کشیدن فرزندانش یا مرگ پل واکر کار درستی نبود و این کار را دوست نداشتم و لطفا آن‌ها را وارد این داستان نکن. ماه‌ها قبل در مورد این قضیه صحبت کردیم و به درک روشنی رسیدیم.»

دواین جانسون و وین دیزل در پوستر فیلم The Fate of the Furious

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما ظاهرا تمرکز جانسون قرار است روی بازی در نقش بلک ادم در دنیای دی سی باشد. فیلم Black Adam برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. همچنین انیمیشن DC League of Super-Pets، دیگر کار راک در سال ۲۰۲۲ است که این انیمیشن قرار است در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۲ (۱ خرداد ۱۴۰۱) اکران شود. جانسون در سال ۲۰۲۱ در فیلم Red Notice و فیلم Jungle Cruise حضور داشته و او قرار است در فیلم Jungle Cruise 2 نیز بازگردد.

فیلم سریع و خشن 10 قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم سریع و خشن 11 نیز در دست ساخت است که این قسمت که پایان داستان سری اصلی است، هنوز تاریخ اکرانی ندارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*