احتمال بازگشت پروفسور ایکس به دنیای مارول با فیلم دکتر استرنج


Matin 28 اسفند 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیلم ابرقهرمانی و مورد انتظار «دکتر استرنج در مالتی‌ورس جنون» به تاریخ اکران خود نزدیک می‌شود. در این هنگام، سوالات بی‌پاسخ زیادی وجود دارد که طرفداران انتظار دارند هنگام نمایش فیلم در سینما به پاسخ آن‌ها برسند. یکی از این سوالات درباره‌ی بازگشت پروفسور ایکس به دنیای سینمایی مارول است. به‌تازگی ریچی پالمر، تهیه‌کننده‌ی فیلم، پاسخی برای آن ارائه کرده است.

پالمر به مجله‌ی امپایر گفت: «نسخه‌های بی‌نهایتی از این شخصیت‌ها وجود دارد. شما ممکن است چیزی آشنا دیده یا شنیده باشید. این به معنای آن نیست که او همان شخصیتی است که پیش‌تر دیده‌اید.»

طرفداران، صدای سر پاتریک استوارت را در تازه‌ترین پیش‌نمایش فیلم «دکتر استرنج در مالتی‌ورس جنون» شنیدند. البته این ویدئو هرگز چهره‌ی او را نشان نداد. استوارت در این باره گفته است: «فکر می‌کنم تنها چیزی که طرفداران دیدند، پشت شانه‌ام بود. شاید لاله‌ی گوشم. همین و بس»

آیا باید منتظر بازگشت پروفسور ایکس باشیم؟

دوستداران مارول، استوارت را به دلیل ایفای نقش پروفسور چارلز خاویر در فرانچایز «مردان ایکس» می‌شناسند. این نقشی بود که او در سه‌گانه‌ی اصلی، نزدیک به بیست سال بازی کرد. در فیلم «لوگان» شاهد آخرین حضور او در نقش پروفسور جهش‌یافته بودیم. سوال این است که آیا پروفسور ایکس به دنیای مارول بازخواهد گشت؟

در هر دو سه‌گانه‌ی اصلی «مردان ایکس» و «لوگان» پروفسور ایکس به پایان راه خود رسید. اما برای استوارت، این به معنای آن نیست که مخاطبانْ آخرین فیلم او را دیده باشند. خودش نیز به این موضوع اشاره کرده است: «به خاطر داشته باشید که پروفسور خاویر قبلاً دو بار مرده است. به نظرم او باید کیفیت سوپرمن را داشته باشد.» استوارت به جز گفته‌های اخیرش جزئیات بیشتری درباره‌ی حضورش در دنباله‌ی «دکتر استرنج» ارائه نکرده است.

فراتر از نقش استوارت، جزئیات مربوط به «دکتر استرنج در مالتی‌ورس جنون» بسیار کمیاب است. چیزی که مخاطبان می‌دانند، این است که بندیکت کامبربچ به جاه‌طلبی فیلم اطمینان دارد. طبق گفته‌ی کامبریچ: «این یک شورش مطلق خواهد بود. حتی اگر فیلم سطح جاه‌طلبی خود را کاهش دهد، باز هم ما در سطح «مرد عنکبوتی» به موفقیت خواهیم رسید.»

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*