اپل ممکن است به زودی گزینه آیفون با ظرفیت 1 ترابایتی را ارائه دهد


امید دلیری 8 آبان 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق اطلاعات منتشر شده از جان پروسر ، اپل ممکن است به زودی گزینه ظرفیت 1 ترابایتی را برای خرید آیفون پس از سالها رشد آهسته به حداکثر 512 گیگابایت فعلی ارائه دهد.

پروسر روز چهارشنبه در توییتی رمزآمیز به احتمال ارائه آیفون 1 ترابایتی اشاره کرد. در این توییت آمده است : امیدوارم برای آیفون های 1 ترابایتی آماده باشید. او زمان خاصی برای معرفی آیفون با ظرفیت بیشتر را مشخص نکرد .

این غول فناوری به طور معمول هر دو سال یکبار میزان ذخیره سازی یا همان ظرفیت را برای آیفون افزایش می دهد ، به این معنی که به طور منطقی می تواند سال آینده آیفون 13 را در یک ردیف 1 ترابایتی معرفی کند. مدل های فعلی آیفون 12 پرو ، از جمله آیفون 12 پرو مکس ، با ظرفیت حداکثر 512 عرضه شده اند. در سال 2020 ، فضای ذخیره سازی پایه به 128 گیگابایت افزایش یافته است ، در حالی که فضای ذخیره سازی پایه آیفون 11 پرو 64 گیگابایت بود. سری آیفون های اپل به مدت سه سال است که در ظرفیت 512 گیگابایت محدود شده اند و آیفون XS و XS Max اولین گوشی هایی بودند که این ظرفیت را ارائه دادند. پیش از این مدل ها ، حداکثر ظرفیت آیفون 7 ، 8 و X حداکثر 256 گیگابایت و با آیفون 6 پلاس و 6 اس پلاس 128 گیگابایت بود.

فضای ذخیره سازی یا ظرفیت بیشتر همیشه یکی از ویژگی های مورد استقبال به خصوص برای کاربرانی که عاشق عکاسی هستند بوده است ، اما آیفون های جدید اپل ممکن است به زودی به ظرفیت بیشتری احتیاج داشته باشند. سری آیفون 12 ضبط فیلم HDR را با Dolby Vision امکان پذیر می کند و مدل های Pro از ضبط حداکثر 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می کنند که این قابلیت ها منجر به ایجاد پرونده های رسانه ای با حجم بالا می شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*