بالاخره انتشار ویژگی حالت تاریک فیس بوک برای کاربران iOS سرعت گرفت


امید دلیری 12 آبان 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پس از ماه ها تأخیر و متوقف شدن شروع تست حالت تاریک برای فیس بوک ، به نظر می رسد این ویژگی برای کاربران iOS در حال راه اندازی است در حالی که بیش از 400 روز از معرفی ویژگی حالت تاریک اپل در iOS 13 می گذرد.

شواهدی وجود دارد که فیس بوک در حال آماده سازی حالت تاریک برای اپلیکیشن خود بوده است .

این ویژگی اولین بار در ماه آوریل ظاهر شد و تا ماه ژوئن درصد کمی از کاربران به آن دسترسی پیدا کردند که نشان می داد این شرکت به تدریج این ویژگی را برای اهداف آزمایشی ارائه می دهد.

با این حال از آن موقع، انتشار این ویژگی بسیار کند بوده است و به تازگی در چند روز گذشته کاربران بیشتری با MacRumors تماس گرفته اند تا گزارش دهند که گزینه این ویژگی را پایین گزینه “تنظیمات و حریم خصوصی” در منوی برنامه مشاهده کردند. ویدیویی از همکاری Jane Manchun Wong با alexvoica در توییتر منتشر شده که تأیید می کند حالت تاریک به طور جدی در iOS و Android در حال راه اندازی است.وب سایت این شبکه اجتماعی و برخی دیگر از برنامه های آن از جمله مسنجر و اینستاگرام مدت هاست که از حالت تاریک برخوردار هستند و بنابراین مشخص نیست که چرا برنامه پرچمدار این شرکت برای به دست آوردن این ویژگی طولانی تر شده است.برنامه Gmail گوگل آخرین برنامه ای بود که حالت تاریک را بدست آورد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*