اپل سومین نسخه بتای iOS 14.3 و iPad OS 14.3 را منتشر کرد


امید دلیری 13 آذر 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل سومین نسخه بتای iOS 14.3 و iPad OS 14.3 را منتشر کرد.اپل این بروزرسانی را برای اهداف آزمایشی به توسعه دهندگان ارائه داد.درحالی که فقط دو هفته از انتشار نسخه دوم بتا و یک ماه از عرضه iOS 14.2 و iPad OS 14.2 می گذرد. iOS 14.3 و iPad OS 14.3 را می توان از طریق مرکز توسعه اپل یا از طریق Air پس از نصب مشخصات مناسب توسعه دهنده دانلود کرد.

این به روزرسانی فرمت ProRAW را به آیفون 12Pro و ​​12Pro Max می آورد. ProRAW برای کسانی طراحی شده است که ترجیح می دهند عکس RAW (خام) بگیرند و علاوه بر این می خواهند از داده های تصویر اپل مانند کاهش نویز و تنظیمات نوردهی چند فریم استفاده کنند. ویژگی ProRAW را می توان در بخش تنظیمات دوربین برای کسانی که iOS 14.3 beta را روی آیفون 12Pro یا ​​12Pro Max نصب کرده اند ، فعال کرد. وقتی فعال شد ، کلید RAW در سمت راست بالای صفحه دوربین ظاهر می شود که با استفاده از آن این قابلیت را خاموش یا روشن کرد.حجم عکس های گرفته شده با قابلیت ProRAW ، حدود 25 مگابایت است.

سایر ویژگی ها

 همچنین Ecosia که یک موتور جستجو است اکنون می تواند به عنوان موتور جستجوی پیش فرض در iPhone و iPad تنظیم شود.گرچه به روزرسانی iOS 14.3 ویژگی های زیادی ندارد اما به عرضه برخی از  محصولات آینده اپل اشاره دارد. نمادی وجود دارد که ممکن است طراحی AirPods Studio باشد.همچنین کدهای وجود دارند که جزئیات AirTags و ویژگی Find My نشان دهد که به دستگاه های جانبی اجازه می دهد با برنامه ‌Find My من ادغام شوند. کد موجود در iOS 14.3 نشان می دهد که اپل برای افزودن پشتیبانی از ردیابی وسیله های جانبی و دستگاه های بلوتوث در برنامه Find My ، زمینه را ایجاد می کند.به این ترتیب امکان ردیابی این دستگاه ها در کنار آیفون ها و iPad ها فراهم می شود. هنوز مشخص نیست که چه مواردی از ویژگی پشتیبانی می کنند یا چه زمانی پشتیبانی می شوند.

در iOS 14.3 ، راه اندازی برنامه ها با آیکون های سفارشی از صفحه اصلی آسان تر از همیشه است. سایر ویژگی های جدید شامل :

اطلاعات بارداری در برنامه Health

پیشنهادات برنامه ها در هنگام راه اندازی در کشورهای خاص

پشتیبانی از اسکن کدهای QR برنامه Clips با دوربین ، گزینه ای برای به روزرسانی محصولات HomeKit با برنامه Home و موارد دیگر.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*