اپلیکیشن +Apple Fitness در تاریخ 14 دسامبر عرضه می شود


امید دلیری 18 آذر 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل اعلام کرد که سرویس اشتراک تناسب اندام آن یعنی +Apple Fitness قرار است دوشنبه 14 دسامبر عرضه شود.

+Apple Fitness اپلیکیشن طراحی شده برای ساعت اپل است که به کاربران انگیزه می دهد تا اندامی خوش فرم داشته باشند. این اپلیکیشن اطلاعات کاربر را از ساعت اپل او دریافت و آن ها را با فیلم تمرین در Apple TV ، آیپد یا آیفون همگام سازی می کند. این کار به کاربران امکان می دهد هنگام تمرین از طریق فیلم تمرینی ، اطلاعاتی مثل ضربان قلب ، مقدار کالری سوزانده شده و چرخه فعالیت خود را ببینند.همچنین هنگامی که قسمت سخت تمرین می رسد ، یک تایمر با شمارش معکوس ظاهر می شود.این تایمر انگیزه کاربر را بیشتر می کند تا قسمت سخت تمرین را هم به طور کامل انجام دهد.

+Apple Fitness شامل تمریناتی برای یوگا ، دوچرخه سواری ، رقص ،  قدرت ، HIIT ، قایقرانی و سایر موارد است. اپل می گوید که بسیاری از تمرینات نیازی به تجهیزات ندارند و حداکثر فقط به یک مجموعه دمبل نیاز دارند. این اپلیکیشن هر هفته با تمرینات جدید بروزرسانی می شود. همچنین کاربران می توانند هنگام ورزش با استفاده از قابلیت همگام سازی این اپلیکیشن با Apple Music ، موسیقی دلخواه را انتخاب کنند. نسخه iOS این اپلیکیشن در اپلیکیشن Fitness قرار داده خواهد شد.همچنین برای Apple TV اپلیکیشن جدیدی عرضه خواهد شد.

هزینه استفاده از این سرویس ، ماهانه 9.99 دلار و سالانه 79.99 دلار است.اپل به کاربرانی که ساعت های جدید این شرکت را خریداری کنند ، سه ماه اشتراک رایگان این اپلیکیشن را به آن ها می دهد.همچنین این اپلیکیشن بخشی از بسته نرم افزاری Apple One Premier با قیمت 29.99 دلار است. +Apple Fitness دوشنبه 14 دسامبر در ایالات متحده ، انگلستان ، استرالیا ، کانادا ، ایرلند و نیوزیلند عرضه می شود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*