Xbox Game Pass Ultimate بهار 2021 برای iOS در دسترس قرار می گیرد


امید دلیری 23 آذر 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مایکروسافت طی اطلاعیه ای اعلام کرد که سرویس اشتراک بازی Xbox Cloud Gaming خود ، Xbox Game Pass Ultimate بهار 2021 در دسترس کاربران iOS قرار می گیرد. در این اطلاعیه همانطور که انتظار می رفت گفته شده که این سرویس به صورت اپلیکیشن برای iOS در دسترس قرار نمی گیرد ، بلکه از طریق مرورگر وب در دسترس قرار می گیرد.چندی پیش خبر پشتیبانی اپل از دسته Xbox Series X هم منتشر شد.

متن اطلاعیه : در بهار 2021 ، ما با در دسترس قرار دادن Xbox Game Pass Ultimate از طریق اپلیکیشن Xbox و مرورگر برای کامپیوترهای دارای سیستم عامل ویندوز و از طریق مرورگر برای سیستم عامل iOS ، قدم بعدی را جهت دستیابی به بازیکنان بیشتر در سرار جهان خواهیم برداشت. با افزودن بیش از یک میلیارد دستگاه به عنوان راهی برای بازی در اکوسیستم Xbox ، یک تجربه یکپارچه را برای تمام بازیکنان متصور هستیم. می توانید بازی Minecraft Dungeons را با استفاده از کنترل های لمسی بر روی آیفون با دوستان Xbox خود بازی می کنید ، یا  هنگامی که بین دیدارهایتان وقت آزاد دارید ، با استفاده از یک Surface Pro بازی Destiny 2: Beyond Light را بازی کنید.

اوایل امسال مایکروسافت قصد داشت تا Xbox Cloud Gaming را از طریق اپلیکیشن برای iOS در دسترس قرار دهد.اما با توجه به قانون App Store اپل که اجازه نمی دهد چند بازی از طریق Cloud Gaming توسط یک اپلیکیشن اجرا شوند ، مایکروسافت نتوانست این کار را انجام دهد. اپل معتقد است عدم توانایی این شرکت در بررسی هر بازی در كتابخانه این سرویس ، یك خطر بالقوه امنیتی است. سرویس Game Pass تنها درصورتی که هر بازی تحت قوانین اپل به عنوان برنامه خاص خود در دسترس باشد دوام خواهد داشت.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*